5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    rjjd

Probleem openen afbeeldingen op AppleTV4 via VLC of Infuse pro

Probleem openen afbeeldingen op AppleTV4 via VLC of Infuse pro

Ik heb een probleem met openen van afbeeldingen op mijn Apple TV 4 met de app’s Infuse pro of VLC for tvos.
    Wat ik wil is nadat ik op de AppleTV4 een connectie heb gemaakt met mijn MacPro of MacBook, dat ik via de app VLC of Infuse, ik bepaalde mappen met afbeeldingen erin kan openen. Echter ik krijg wel een connectie en zie ook allerlei mappen staan met afbeeldingen erin maar die zijn grijs en niet te openen. ??
    Ik heb op internet gezocht en gezien dat het meer voorkomt maar heb nog geen afdoende oplossing gevonden.
    Ik heb op mijn MacPro en Macbook een beheerders account aangemaakt met rechten op de schijven en mappen die ik wil benaderen.
    Op mijn MacPro en MacBook heb ik bestandsdeling aanstaan rechten aangepast en de rechten op de harde schijf en de mappen zodanig ingesteld dat ik kan lezen en schrijven met een pas aangemaakte beheerders account.
    Als ik VLC gebruik zie ik wel alle mappen maar zodra ik in de map met afbeeldingen wil gaan krijg ik de melding Empty folder of lege map te zien? Films die in deze map ook heb staan kan ik wel afspelen?
    Als ik echter Infuse wil gebruiken (een mp4 ) bestand kan ik hem wel selecteren en proberen op te starten maar er gebeurd niets ?
    Op de Apple TV kan ik via iTunes wel films en music afspelen.
    Ik wil geen Photos app hiervoor geen gebruiken om alles hierin te gaan zetten.
    Heeft iemand voor mij een oplossing voor mijn probleem of een alternatief? of een andere manier om het voor elkaar te krijgen?
    Dank je wel voor de input!!

Bijdrager
    iKweethetbeter

Infuse en VLC ondersteunen alleen video, geen (losse) audio of foto’s…

Bijdrager
    rjjd

Dank je wel voor de gouden tip.
    Ken je een app die wel overweg kan met foto’s?

Bijdrager
    App69

File Explorer.

Bijdrager
    rjjd

Dank je wel super tip:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.