3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iBird

    Probleem met workflow (Java-versie?)

    Hallo allemaal,

    Ik weet niet goed op welke plek ik deze vraag moet stellen, maar ik probeer het hier maar even.

    Wij (commerciële drukkerij) werken met een workflow-systeem van Fuji, nl. Celebra. Electronische grootmontage, aansturen plaatbelichter dat soort werk.
    Vanuit de Mac kunnen wij dat systeem bedienen middels een client-versie avn Celebra.
    Nu heb ik laatste een Mac opnieuw geïnstalleerd (alles eraf, compleet nieuw). Die Mac draait weer perfect, echter: de Client-versie van Celebra werkt nog maar half!
    Wachtrijen zijn nog wel zichtbaar, maar ik kan er niet meer in schuiven. Op ander Mac’s werkt het nog wel normaal.
    Volgens de leverancier ligt het aan de Java versie van OSX.
    Alle laatste software-updates zitten erop, op de andere machines ook overigens.
    De machine draait 10.3.9.
    Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken of hoe dit op te lossen?
    Kan ik Java vervangen door een andere Java?

    Alvast bedankt.

    Bijdrager
    AppelJuice

    Je kunt eens proberen om in de map hulprogramma’s -> java de applicatie ” java 1.x.x plugin settings (neem diegene met het hoogste versie nummer) te openen en daar onder het kopje cache de cache files te clearen.

    Daarna het programma weer opstarten.

    Bijdrager
    iBird

    Meteen gedaan, maar lost het probleem niet op. Beadnkt voor je reactie.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.