3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    tomhhw

Probleem met windows installeren via bootcamp

Hallo iedereen,

Ik wou vandaag windows 7 64-bit gaan installeren op mijn mac mini via bootcamp.
    Ik volgde een tutorial zodat je eerst de iso op een usb moest zetten en daarna zal bootcamp ook windows support software met alle drivers van apple d’r in ook op zetten.

Daarna zou je op het vinkje install or remove windows 7 or later version moeten klikken en daarmee een partitie maken waardoor je windows kan installeren.

Nou is het probleem, bij mij is dat vinkje grijs…?
    Ik kan hem niet aanklikken of weet ik veel wat, ik heb het al een aantal keer opnieuw geprobeerd en al een aantal keer herstart maar hij blijft grijs.
    Weten jullie misschien hoe dit komt of hebben jullie hier ook ervaring mee?
    Dan zou ik dat graag weten.

Screenshot :

Mac specs: mac mini eind 2012
    i5, 16 gb ram

Bijdrager
    SunKeeper

Draai je Mavericks? (10.9)

Volg deze handleiding: http://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1636/nl_NL/boot_camp_install-setup_10.8_n.pdf

Als het zo allemaal lees, hoef je die onderste optie ook niet aan te vinken. Heb je al geprobeerd om gewoon zo zonder vinkje verder te gaan? Wat gebeurt er dan precies?

Bijdrager
    MacKeessie

Onderste regel geldt alleen als je al een Windows partitie op je harde schijf hebt staan.
    Bij jou is het de eerste keer dat je Windows wilt installeren, dus je hebt niets te maken met de onderste regel.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.