7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Svartvatten

Probleem met Voorvertoning na update naar 10.7.2

Vorige week OS 10.7 ge-update naar 10.7.2.
    Sinds dat moment werkt “voorvertoning” niet meer, dat is verdraaid lastig.

Zie screenprintje, opnieuw openen heeft geen zin, krijg je hetzelfde scherm opnieuw. Rapport opsturen doe ik wel maar daar hoor je niets van terug.
    Iemand zei dat het met bevoegdheden van mappen in de bibliotheek te maken zou kunnen hebben. Daar is in het verleden met ander problemen (submappen in mail.app wijzigen) wel een iets in gewijzigd. maar dat heeft niet tot dit probleem geleid. Dit probleem is direct van na de update, Paintbrush dat ik toen als alternatief gebruikte ‘mopperde’ ook even direct na de update, maar deed het na een tweede keer wel weer normaal.
    Wie weet raad, voorvertoning is juist zo handig.
    TimeMachine heeft na de update ook en paar dagen geen backup meer gedraaid tot ik het in e gaten kreeg en opnieuw heb ingesteld.

Apple bellen heb ik wel geprobeerd maar waren maandag en vandaag de hele dag lange wachttijden a 10 ct per minuut, dat schiet niet op.

Bijdrager
    cids

Download de combo update en installeer daarmee 10.7.2 opnieuw!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

De voorkeuren van preview al gewist?
    staan in thuismap / bibliotheek / preferences / com.apple.Preview.plist

Bijdrager
    Svartvatten

@cids: ik kom op http://hitechanalogy.com/download-mac-os-lion-1072-combo-update-apple-developers/ een Engelstalige versie tegen. is dat wel veilig op en NL systeem?

Vanochtend heb ik via starten met cmd+R 10.7.2 (11C74) opnieuw geinstalleerd, heeft niet geholpen.

@hendrik ijzerbroot: com.apple.Preview.list heb ik verwijderd, hielp niets. Van TimeMachine heb ik dezelfde file van voor de update gekopieerd naar thuismap / bibliotheek / preferences / , hielp ook niet.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Het schijnt met meer programma’s fout te gaan sinds 10.7.2

Bijdrager
    GastonM

Misschien even de schijfbevoegdheden herstellen?

Bijdrager
    Svartvatten

Dank voor de reacties.
    Op http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1251600 kom je wel heel veel problemen tegen na de update, dat heb ik met een Windows computer nooit zo erg gehad.:wink: De veel voorkomende Safariproblemen heeft mijn MAC niet.

De schrijfbevoegdheden heb ik 2 x gecontroleerd en 2 x hersteld, er viel de eerste keer veel te herstellen maar hielp niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.