4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    nick-boer

Probleem met update IOS 5

Hallo,

Ik heb het volgende probleem:
    Ik heb gister m’n iPhone met IOS 5 geüpdate.
    Alleen kreeg ik met mijn laptop geen internet verbinding.
    Dus heb hem eerst gesynchroniseerd met m’n laptop,
    En heb daarna de update gedaan met de Comp. van thuis.
    Nu weet ik eigenlijk ook wel dat ik natuurlijk beter had kunnen wachten tot m’n eigen laptop het deed maar goed.
    Ik zit dus nu met een iPhone zonder m’n Apps en zonder contacten enz.
    Nu is mijn vraag kan ik de update van iTunes van de thuis Comp. overzetten of moet ik wachten tot het internet het weer doet en dan iTunes updaten op m’n laptop.
    En slaat iTunes altijd de contacten enz op? Want kan nu m’n iPhone niet synchroniseren met m’n laptop omdat daar de ouwe iTunes op staat.
    Hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt.

Nick Boer

Bijdrager
    bzguy

– je aangekochte apps kun je steeds opnieuw gratis downloaden, dus dat is alvast geenprobleem
    – je contacten had je moeten backuppen vooraleer te upgraden (zorg STEEDS voor een backup !)
    – je contacten kun je makkelijk epxorteren op de ene pc en importeren op de andere mocht je alzo je iPhone willen syncen

Bijdrager
    niloco

Ik was mijn contacten op m’n telefoon ook kwijt. Maar zodra ik op het ’refresh’ icoon klikte in je contacten app.
    Kwam alles tevoorschijn, waarschijnlijk omdat ie alles in iCloud had staan…

Schrok wel in eerste instantie, maar had altijd nog terug gekund vanuit mijn back-up.

Bijdrager
    nick-boer

Gelukkig nu heb ik idd altijd nog een backup op m’n laptop dus dat is geen probleem alleen die laptop is aan vervanging toe en vertoont vreemde kuren ook daar ga ik zeker over van pc-Mac.
    Maar is het ook mogelijk om vanaf een andere Comp. De iTunes update over te zetten naar mn laptop want dan kan ik weer synchroniseerden als t goed is.
    En nu ik toch over vervanging van m’n waardeloze laptop heb wat raden jullie me aan?
    Een air of een pro? Ik zet veel foto’s films enz erop dus als ik daar naar kijk lijkt mij een pro makkelijker.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.