15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    luukiee09

Probleem met toetsenbord en trackpad.

Hallo,
    Heb sinds een paar dagen een erg vervelend probleem met mijn Macbook Pro. Soms is het dat ik ergens mee bezig ben, en dan opeens houdt mijn Trackpad + Toetsenbord er mee op. Dan kan ik hem alleen nog maar uitschakelen met behulp van een externe muis, of gewoon de power button ingedrukt houden. De tijd dat er tussen zit is erg verschillend. Had op school ( 8 – 17 ) geen 1x last van terwijl ik het net 2x in een uurtje heb. Er is 3 maanden geleden heel klein beetje ranja over het keyboard heengegaan. Maar dat kan de oorzaak niet zijn toch? Iemand dit wel is vaker gehad?

Geblokkeerd
    Bento

Waarom zou ranja de oorzaak niet kunnen zijn? Ranja kan een erg lange incubatietijd hebben hoor.

Bijdrager
    luukiee09

Omdat ik het dan raar vind dat hij het na het opnieuw opstarten wel gewoon doet:)

Bijdrager
    luukiee09

En de verlichting doet het ook gewoon;)

Geblokkeerd
    Bento

Ranja moves in mysterious ways.

Bijdrager
    1984

Macbook schoonspoelen met gedestilleerd water, daarna ±24 uur laten drogen, vooral zoetigheid is kwalijk ,
    Zoek maar eens naar vocht over Macbook , toetsenbord

Geblokkeerd
    Bento
    1984 op 10 januari 2012

Macbook schoonspoelen met gedestilleerd water, daarna ±24 uur laten drogen, vooral zoetigheid is kwalijk ,

Zoek maar eens naar vocht over Macbook , toetsenbord

Wil je dat schoonspoelen misschien iets nader toelichten? Het zal niet zo zijn dat je een kan gedestilleerd water over het toetsenbord moet leeggieten denk ik.

Bijdrager
    1984
    1984 op 10 april 2010

Stroom af – batterij verwijderen.

Uit mekaar halen als je dat zelf durft.

Overvloedig spoelen met gedestilleerd of gedemineralisserd water. Uitblazen met haardroger. 24 uur of weekje laten drogen op CV die niet te heet wordt…

Dan terug stroom aanleggen, maar nog geen batterij. Proberen en hopen…

Koffie is gelukkig veel minder erg dan cola. \’t is ook niet te voorspellen wat er eventueel kapot gaat.

http://www.youtube.com/watch?v=TfgdrBIS0-Yps Bento, gelieve niet bovenstaande tekst te citeren.

Geblokkeerd
    Bento
    1984 op 10 januari 2012

ps Bento, gelieve niet bovenstaande tekst te citeren.

Waarom? Is dat strafbaar?

Edit: 24 uur of een week drogen. Waar hangt dat van af?

Bijdrager
    1984

Gelieve alleen datgene citeren waar je op wilt reageren. dus niet zomaar op de citeer knop drukken

Geblokkeerd
    Bento
    1984 op 10 januari 2012

Gelieve alleen datgene citeren waar je op wilt reageren. dus niet zomaar op de citeer knop drukken

Want?

Bijdrager
    1984
    Bijdrager
    Aidovive

@Bento Misschien omdat het enorm irritant is? Zo maar een gokje hoor:-)

Geblokkeerd
    Bento
    Aidovive op 10 januari 2012

@Bento Misschien omdat het enorm irritant is? Zo maar een gokje hoor:-)

Irritant? Ik vind het juist heel handig.

Geblokkeerd
    Bento
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.