1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Gert-Jan Schouwenaar

Probleem met synchroniseren contacten

Mijn vriendin en ik (en onze dochter) gebruiken onze Iphones onder dezelfde Icloud account. Vaak gemakkelijk: je hoeft alle liedjes maar één keer te downloaden en te betalen. Datzelfde geldt voor apps die we allebei willen gebruiken.

Nu gaat het met het synchroniseren van de contacten mis. We laten beiden ons gezamenlijke mailadres (@home) binnenkomen op onze Iphone. Deze mail komt ook binnen op onze Macbook. Ook mijn mail via Icloud komt op beide Iphones en op de Macbook binnen. Mijn vriendin laat ook haar werkmail op haar Iphone binnenkomen. Het vreemde is dat alle mailadressen waar ze contact mee heeft via haar Iphone (>2000 mailadressen!) ook op al onze andere apparaten staan. Vervelend, want dat geeft veel ‘vervuiling’. We hebben het probleem pas sinds de update naar IOS 7. In de Contacten app zien we deze mailadressen niet staan, maar ze komen wel in beeld als je bij een nieuw mailbericht een adres gaat intypen.

Wie weet welke instelling we anders moeten zetten om dit probleem op te lossen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.