10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    SellyBear

Probleem met server Inkomende post!!! Heelp

Hallo Mense ik ben ook sinds kort in het bezit van een iPad en ik krijg m’n mail van apple er niet opgezet dus mijn probleem is-> van de Server INKOMENDE post weet ik de hostnaam m’n gebruikersnaam en wachtwoord niet ik heb al op het internet gezocht maar ook niks gevonden m’n e-mail is dus wel van Apple dus-> @apple.be">voorbeeld@apple.be-> en voor uitgaande post heb ik dus smtp.apple.com
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen of invullen bij INKOMENDE post! Heelp mij A.U.B!!!

Mvg Jolien

Bijdrager
    rtgrs

Werkt het op je Mac (of PC)? Synchroniseer dan met behulp van iTunes je account(s).

Wel gaaf, dat je een e-mailaccount onder apple.be hebt. Kunnen anderen alleen maar van dromen. :-p Jij waarschijnlijk ook.

Moderator
    Strifer

Niet om het een of ander… maar als je een apple.be adres hebt is er dan niet een maccer in je omgeving die dat gewoon weet?

Overigens, de informatie die je zoekt zou door de provider moeten worden gegeven, in dit geval Apple (BE).

Bijdrager
    SellyBear

Lukt niet ik heb een gewone pc. Maar hoe dowload jij dan Apps vans de AppStore? Of beter gezegd van welk e-mail adres? Want nu kan ik geen mails ontvangen en ze zeggen dat je je account moet verifiëren en nee ik heb gaan maccer is de buurt wonen helemaal niet! Onder welk e-mail adres dowloaden jullie dan Apps van de AppStore meer vraag ik niet?:)

Mvg Jolien

Bijdrager
    SellyBear
    rtgrs op 08 januari 2011

Werkt het op je Mac (of PC)? Synchroniseer dan met behulp van iTunes je account(s).

Wel gaaf, dat je een e-mailaccount onder apple.be hebt. Kunnen anderen alleen maar van dromen. :-p Jij waarschijnlijk ook.
    Onder welk emailadres dowload jij dan van de AppStore ik wil gewoon Apps op mijn iPad zetten. :).:p

Bijdrager
    rtgrs

Ik weet niet of ik je nog helemaal volg…

Wil je nou je e-mailadres in Mail op de iPad zetten of Apps downloaden uit de App Store? Het e-mailadres dat je gebruikt voor de App Store is je toegang tot die store, i.c.m. je wachtwoord. Dit account moet je natuurlijk wel aanmaken. Daar heb je geen SMTP server voor nodig…

Bijdrager
    SellyBear
    rtgrs op 09 januari 2011

Ik weet niet of ik je nog helemaal volg…

Wil je nou je e-mailadres in Mail op de iPad zetten of Apps downloaden uit de App Store? Het e-mailadres dat je gebruikt voor de App Store is je toegang tot die store, i.c.m. je wachtwoord. Dit account moet je natuurlijk wel aanmaken. Daar heb je geen SMTP server voor nodig…
    Ze zeggen me dat ik mijn account moet verifiëren daarom heb ik heb ik mijn account ingesteld op mijn mail maar je hebt inkomende server nodig en die kan ik dus niet vinden of hoedat je het ook moet doen ik weet het niet dus ik moet mijn e-mail adres verifiëren op die mail omdat je een mail van Apple krijgt. Maar ik geraak er niet op de smtp heb ik al maar de INKOMENDE server niet!.
    PS: hoe dowload jij dan Apps van de AppStore? Of met welk e-mailadres want je hebt er toch 1 nodig van apple???

Mvg Jolien

Bijdrager
    Stirf

Sally,

Ik antwoord alleen op je ps, want de rest van je verhaal snap ik helemaal niet. Probeer daar eens wat punten en komma’s in te gooien, zodat we het een beetje kunnen snappen.

Antwoord op je ps:
    Je hebt geen apple mailadres nodig om apps te kunnen downloaden

Bijdrager
    SellyBear

What doe jij dan om Apps te downloaden?
    And welk e-mailadres gebruik jij dan om Apps te downloaden?
    Want ze zeggen toch dat je een account nodig hebt van Apple en dat je die dan verifiëren.
    Maar op wat moet je u dan verifiëren? Bij mij gaat het er alleen om om Apps te dowloaden voor mijn iPad en iPhone!
    Mvg Jolien

Bijdrager
    Stirf

Misschien heb je hier iets aan.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.