6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    anoniem

Probleem met Safari (en andere Webkit/Blink-browsers)

Hallo allen,

Sinds een tijdje vertikt Safari (en Opera, Vivaldi en Chrome) het om bepaalde websites volledig te laten zien; hij beperkt zich tot het tonen van de tekst, doorgaans in Times New Roman of het browser-standaardlettertype. Twee recente voorbeelden van websites waarmee me dit gebeurde zijn Eventbrite (https://www.eventbrite.nl/) en Decalgirl (http://www.decalgirl.com).

Uiteraard heb ik de cache gewist, cookies weggehaald, extensies uit- en weer aangezet, etc. In Firefox gaat alles probleemloos, maar dat die heb ik liever niet als standaardbrowser. Kan iemand me enig idee geven wat ik verder zou kunnen proberen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  anoniem.

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb even op beide sites een aantal pagina’s bekeken zodat ik meerdere pagina’s bezoek maar zie nergens een fout optreden.

Bijdrager
    janbertwedman

Ik zie hetzelfde als BomC

Bijdrager
    Shmoo

Op de homepage of op een andere pagina?

Bijdrager
    anoniem

Bij Decalgirl overal, Bij Eventbrite kom ik niet heel veel verder.

Bijdrager
    anoniem

Nu wordt het helemaal raar: de back-button werkt niet meer binnen YouTube: als er op klik kom ik op de laatste website voor YouTube terecht.

Net een nieuw account aangemaakt en daarin komt het probleem niet voor, dus het lijkt me iets dat oplosbaar moet zijn binnen de Safari-settings op mijn hoofdaccount.

Update: Het wissen van alles dat Safari-gerelateerd was in de Library folder loste het YouTube-probleem op, maar de sites die ik hierboven noemde werken nog steeds niet behoorlijk.

Iemand nog een suggestie?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  anoniem.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  anoniem.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.