5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ruudkraus

[zelf opgelost] Probleem met printer op windows xp pc

Hallo,

Ik heb (weer eens) een pc moet schoon maken. Moet zeggen nu we allemaal op mac werken is dit het enige wat ik soms nog moet doen. Via MobileMe en dropbox alles direkt bedrijft klaar.
    Behalve de printer krijg ik niet geïnstalleerd. De printer die een eigen server heeft wel via ip.
    Mijn canon is aangesloten op mijn iMac en die staat gedeeld. Dan nog een dymo die staat via een airport extreme gedeeld.
    Op de xp pc staat Bonjour geïnstalleerd.

Wanneer ik bonjour open staat er. Er zijn geen Bonjour printer beschikbaar.

Ik heb Bonjour al eens opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat. Ik weet niet waar het probleem ligt. Voor het schoon maken, was dit op 2 minuten geregeld. Wat doe ik fout…..

Bijdrager
    ruudkraus

IS OP GELOST het was NOD32 de virus scanner. Deze eerst gedeïnstalleerd toen opnieuw bonjour geïnstalleerd en jep alles werkte. NOD32 weer en klaar…. toestanden allemaal….

Sleutelbeheerder
    Night

Blij dat alles opgelost is. Misschien moet je echter de volgende keer éérst eens kijken of je iets zèlf opgelost krijgt, en dán pas het probleem aan anderen voorschotelen.;)

Bijdrager
    ruudkraus

Dat had ik …… maar dacht ineens aan het virusscanner. Die zijn vaak de boos doener !!

Sleutelbeheerder
    Night

En dan ineens ben ik weer zó blij dat ik ’n Mac heb:razz:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.