5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dinck

probleem met posten van een reactie op voorpagina

Het gebeurt mij wel vaker dat ik een reactie wil plaatsen en dat deze dan niet zichtbaar wordt. Als ik dezelfde reactie nogmaals wil plaatsten krijg ik wel de melding dat het een duplicaat is.

Vandaag gebeurde het weer, één reactie op 2 komt niet door, twee andere wel. Waaraan kan dat liggen? Het gaat om de volgende reactie

@ex-macfreak

De winsten van Apple rechtvaardigen door te wijzen op research en development getuigt niet van veel inzicht. De kosten van R&D worden vóór de winst gemaakt, en zijn dus (net als marketing, reclame, bedrijfsvoering etc.) in de kostprijs van producten opgenomen. Het is overigens bekend hoeveel Apple aan R&D uitgeeft, en dat is niet uitzonderlijk veel. Ook is bekend dat Apple een gigantisch bedrag ‘in kas’ heeft en dat dat nog steeds groeit, dáár gaat die winst naar toe.
    Hoera voor de aandeelhouders!
    Als de consument bereid is zulke hoge winsten mogelijk te maken is daar in principe niets mis mee, het is een questie van vraag en aanbod en van de ervaren waarde: wat je ervoor over hebt.

Ik lig er echt niet wakker van dat ik wat meer betaal voor een superieur product.

Maar vervolgens is het wel de vraag wat je met dat geld doet.
    Met zo’n winstmarge ga ik mij afvragen waarom het nodig is zó op productiekosten te sparen dat de arbeidsomstandigheden bij Foxconn ‘dammage control’ voor Apples imago noodzaken. Investeer een deel van je winst in betere arbeidsomstandigheden en beter loon, zou ik zeggen.

Staan hier dingen in die automatisch geweerd worden? En wat dan?

Bijdrager
    Hansi2124

Dit is een bug en is al een hele tijd geleden gemeld in het topic wat daar voor open staat:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/omt-21/page/26#post-2228844

Daar dus verder.:wink:

Moderator
    Koen van Tongeren

Ik gooi dit topic toch maar weer open, want hier is sprake van een misverstand: Binck heeft geen last van een bug maar van een feature.;-)

WordPress checkt reacties op artikelen automatisch op ‘verdachte’ inhoud. Zo worden meerdere quotes en/of links in één reactie als verdacht aangemerkt. Als dat gebeurt is een reactie niet zichtbaar totdat deze wordt goedgekeurd door een beheerder.

Mocht ’t dus nog eens gebeuren, PB één van de beheerders. Na goedkeuring komt je reactie dan alsnog in beeld.

Bijdrager
    Heliasje

Beste, is het een goede keuze van een imac intel quad-core i7 2.8 ghz tweedehands voor een schappelijke prijs nu nog te kopen ? kan deze nog mee met de huidige software

Bijdrager
    Hansi2124

heliasje:

Allereerst welkom op dit Apple forum.
    Het is niet de bedoeling om in dit topic jouw vraag te stellen, aangezien jouw vraag een hele andere is dan waar dit topic over gaat.
    Ik vraag je dan ook om jouw vraag opnieuw te stellen en dus een nieuw topic aan te maken in het subforum Mac Hardware / Desktop:

en dan hier kiezen:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.