5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jorisy00

Oordopjes geven krakend geluid

Hallo,

Ik ben de trotse bezitter Van een 4e generatie iPod nano en een iPhone 3G.
    Maar nu heb ik een probleem met de bijbehorende Apple oordopjes (de versie met remote aan het rechter oordopje).
    Telkens als ik muziek afspeel, zowel op de iPhone als op mijn iPod, klinkt er een krakend geluid door de muziek heen.
    Dit komt alleen voor bij het rechter oordopje en op harder volume.
    Tot nu toe verdween deze ‘ruis’ uit zichzelf, maar nu heb ik er al voor langere tijd last van.
    Ik vind dit natuurlijk erg storend, en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Dus heeft iemand hetzelfde probleem en/ of een oplossing, dan hoor ik dat graag.

Bedankt en groeten,
    Joris

Bijdrager
    MacBeer2

Als je dopjes nog binnen de garantie vallen dan zou ik ermee naar een reseller gaan en deze laten testen. Als de servicedienst concludeert dat ze stuk zijn -en de dopjes verder nog tip-tip in orde zijn, dus geen blootliggende kabels- dan zou je nieuwe dopjes mee moeten krijgen.
    Zit er geen garantie meer op dan koop je nieuwe.

Bijdrager
    jorisy00

Ze vallen geloof ik niet meer binnen de garantie, en ik vind ze ook vrij prijzig om zomaar even nieuwe te kopen. Vooral ook omdat voorheen het gekraak vanzelf verdween. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie.
    Joris

Bijdrager
    RobinH

Gaat het om de oortjes die je bij je iPhone of bij je iPod gekregen hebt? Of bijde?
    Als je iPod/iPhone nog binnen de garantie is zijn de oortjes die je daarbij kreeg dat natuurlijk ook. Ze probeerde mij een keer wijs te maken dat er op de oortjes 3 maanden garantie zit, klopt dus voor geen drol en ik heb uiteindelijk gewoon nieuwe gekregen.

Bijdrager
    jorisy00

Er is al eens een paar oordopjes gesneuveld, maar in dat geval liet het dopje los van de rest van het oordopje.
    Maar dit zijn dus niet de oordopjes die bij mijn iPod zaten.
    Naar mijn weten is de garantie wel verlopen. Ik heb hem zeker al meer dan een jaar namelijk.
    Helaas is mijn probleem nogsteeds niet opgelost.
    Is er nog iemand die het probleem herkent of mij verder kan helpen?

Groeten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.