3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Nipje

Probleem met Mighty Mouse of Laptop?

Hallo allemaal,

Ik weet momenteel niet of er een probleem in mijn muis zit, of misschien wel in mijn 2011 macbook pro. Dit is het probleem:

Normaal gesproken kan ik, wanneer mijn laptop aanstaat, gewoon mijn mightymouse connecten door hem aan te zetten en op een muisknop te klikken. Dit lukt alleen niet altijd.. Soms blijft het groene lampje knipperen en moet ik op de laptop zelf naar bluetooth apparaten gaan en dan bij de muis op connect klikken.

Ervaren meer mensen dit probleem? Of is dit helemaal geen probleem? ik ben benieuwd of het aan mijn muis of laptop ligt.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    SunKeeper

Volgens mij bedoel je de Magic Mouse, maar ik weet niet of de Mighty mouse ook een groen lampje heeft.

Heb je de muis al eens op een andere Mac/computer geprobeerd? En een andere muis op je MacBook Pro? Zo kun je erachter komen waar het aan ligt.

Voor zover je beschrijft ligt het aan de muis, aangezien die niet wil connecten, en de MacBook wil het wel.

Heb je de muis al eens als favoriet aangemerkt?

Dat gaat zo:

1. Ga naar Systeemvoorkeuren > Bluetooth
    2. Klik je Magic/Mighty Mouse aan en klik dan onderaan het vak op het knopje met het tandwieltje en pijltje naar beneden ernaast.
    3. Kies dan uit het lijstje ”Toon meer info”.
    4. Klik dan nog een keer op dat knopje en kies ”Markeer als favoriet”. (in het rechtse vak zie je het nu ook staan: als het goed is vier keer ”Ja” onder elkaar)

5. Eventueel kun je dan weer in het menuutje kiezen: ”Verberg meer info”.

Bijdrager
    Nipje

Magicmouse inderdaad!

Ik heb hem even als favoriet toegevoegd. Misschien dat het probleem nu wel verholpen is :O. Ik zal even wat laten weten:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.