4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    imacsken

probleem met mappenstructuur op samsung YP-MT6z

ok ik heb een mp3 speler gekcoht nameijk deze : klik

leuk spelertjes ! nu ik kom thuis en ik zet gewoon de inhoud van de itunes map erop ( wel eerste alle liedejes in mp3 gezet ) en dan wil ik door de mappen bladeren …. bij vele mappen deze melding : NO ENTRY huh ? ik dus de onderste helft van de liedjes eraf gehaald .. alles werkt wel ik terug alle liedjes erop maar diegene die ik er af gehaald had gewoon erop gezet ( dus niet n mappen de files gewoon in de root ) maar dat werkt niet zo handig. ..

uiteindelijk probleem ; er zijn een paar nummers die niet “werken” als ze in mappen zitten
    mogelijke oplossing de liedjes converteren naar wma of herconverteren naar mp3,… ? nope !

nu is mijn vraag : weet iemand wat ik met die liedjes kan doen zodat ze wel meewillen in die mappen structuur ???

bedankt voor het lezen ! ( en de oplossing natuurlijk :P )

edit nu wel ?

Bijdrager
    I-think

dan zit er dus waarschijnlijk een DRM op.
    Hoe heb je het gedaan:gewoon via mapjes, mss ook even kijken of die id3tag’s wel goed zijn?
    Jammer dat de linkt niet werkt trouwens!

Bijdrager
    imacsken

een DRM ? dat kende ik ma daar door zouden ze wel afspele , maar niet in mapjes ?

ja gwn mapjes erop

Bijdrager
    imacsken

ik heb de liedjes nu ook al op audio cd gebrand en dan terug gerit .; zelfde resultaat iemand suggesties ?? ik zou graag een mooie duidelijk mapenstructuur willen …

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.