4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mac osx rules

probleem met mail…

ik heb al een tijdje een probleem met mail, ik krijg dit stomme bericht 3 keer per dag:

Your mailbox has exceeded one or more size limits set by your administrator.
    Your mailbox size is 11179 KB.
    Mailbox size limits:
    You cannot send or receive mail when your mailbox reaches 10240 KB.You may not be able to send or receive new mail until you reduce your mailbox size.
    To make more space available, delete any items that you are no longer using or move them to your personal folder file (.pst).
    Items in all of your mailbox folders including the Deleted Items and Sent Items folders count against your size limit.
    You must empty the Deleted Items folder after deleting items or the space will not be freed.
    See client Help for more information.

Weet iemand mischien wat het probleem is (ik heb alles al weg gegooid, op het net en in mail zelf)

:cry: :cry:

Bijdrager
    tiny

Wanneer je iets weggooit, zit het in de prullenmand. Vervolgens moet je die ook nog legen. Net als in de Finder. Heb je dat gedaan? Volgens mij in de prefs ergens…

Bijdrager
    ivan

hmmmm mijn moeder heeft dat soort meldingen ook al, ze krijgt bijna bij ieder bericht dat ze ontvangt quota exceeding berichten, nou zit ze bij versatel (alle mappen in haar mail zijn leeg voor dat ze die leegmaakt op haar popserver op enkele html mailtjes die ze ontvangt.
    kan niets vinden in haar mailbox en laat nu morgenochtend versatel haar popaccount resetten (maar daar hebben ze de hele dag al een systeemstoring dus zou me niets verbazen als het daar zit.

maarrre waar zit jij dan? lijkt probleem van de provider van je popaccount.

Ivan

Bijdrager
    tiny

Je kan ook proberen met webmail (als je provider dat heeft) te kijken wat er nog op de mailserver staat. Anders is er het progje ‘pop-monitor’ (uit mijn hoofd: Vechtwijk automatisering). Tenslotte kan je ook nog proberen in de prefs van Mail bij Accounts > Mailbox Behaviors de Trash zo in te stellen dat het meteen wordt weggegooid. Als je dan OK klikt, zal hij alles legen. Evt. kan je dat later weer terug zetten zodat het een tijdje wordt vast gehouden…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.