3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Yuna

Probleem met Libreoffice

Ik wilde al een tijdje LibreOffice uit proberen om te kijken of ik dat fijner vind dan Open Office en ik zag dat er een nieuwe update was uitgebracht dus ik dacht laat ik die downloaden. Maar bij het openen blijft mijn mac maar LibreOffice controleren. Ik dacht eerst wellicht duurt het wat langer want het programma is best groot maar na 10 minuten gebeurde er nog niks.

Heeft iemand hier ervaring mee? Vraag me nu af of het programma wellicht te zwaar is voor Mavericks… Heb begrepen dat je het wellicht kan oplossen door FileVault even om te zetten dat alles goedgekeurd wordt maar dat wil ik liever niet want naar mijn idee doet dat ding er niet voor niks zo lang over.

Bijdrager
    Franky Mac

Is de download wel goed gegaan?

Ik gebruik LibreOffice zonder problemen op een 2010 iMac en een 2012 MacBook Air, beide met El Capitan. Bij de MacBook Air staat FileVault aan, geen merkbaar verschil. Toen ze beide nog Mavericks draaide gebruikte ik LibreOffice ook al.

Bijdrager
    ilonapiris

je kunt eenvoudig je libre office ( ik denk 524) weggooien en een oudere versie kiezen door achter je os systeem om “wijzig” te kiezen .. de bovenste vesie werkt wel

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.