5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    PeterK

Probleem met Lexmark Z45 onder 10.2.4

Mijn Lexmark wil alleen maar tekst printen en geen afbeeldingen. Zogauw er een afbeelding op de te printen pagina staat stopt het printen en wordt het papier uitgeworpen. Ik heb diverse dingen geprobeerd, drivers eraf en nieuwe geinstalleerd. helpt allemaal niet. Lexmark helpdesk weet het ook niet, want heeft geen kennis van 10.2.4.
    Wie kan mij helpen.

Bijdrager
    Stof

Is de ellende pas begonnen bij 10.2.4 en werkte het dus nog goed onder 10.2.3?

Bijdrager
    PeterK
    ”Stof”

Is de ellende pas begonnen bij 10.2.4 en werkte het dus nog goed onder 10.2.3?

Nee het is eerder begonnen, bij een upgrade naar 10.2.2 of 10.2.3, dat heb ik niet goed meer voor ogen. Ik heb de laatste driverversies van Lexmark gebprobeerd na de update, maar dat loste het probleem niet op.

Bijdrager
    Steves lovechild

Wat je kunt proberen:
    permissies repareren (schijfhulpprogramma)
    Classic staat toch niet aan he? Zet die uit. Classic zit vaak in de weg bij Lexmark.
    heb je OS9 drivers geinstalleerd: gooi ze eens weg.
    Een overbodige vraag wellicht maar de driver die je gebruikt is echt compatibel met 10.2.4?
    succes!
    SLC

Bijdrager
    reddog

Ik heb de Z45 se sinds een maandje en alleen onder 10.2.4. Geen fratsen met drivers. Geen problemen gehad. Het probleem zal dus niet met de compatibiliteit te maken hebben.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.