-
Q:
Probleem met KPN inlog-pagina op iPad
Hallo mensen,
Mijn opa heeft een probleem met de KPN inlogpagina, wanneer hij zijn gebruikersnaam/wachtwoord invoert en op ‘doorgaan’ drukt
opent er een nieuwe pagina, waar zijn account gegevens op moeten staan, maar deze pagina laad en reageert niet.
bovenin het browservenster wisselen ‘default’ en ‘laden’ elkaar snel af.hoe kan dit opgelost worden? ik heb al gekeken naar safari instellingen en updates, maar de iPad is up-to-date, en kan ook niets aparts vinden in de Safari instellingen…
heb het op mn mac en op mn Touch geprobeerd, en hier laad de pagina wel gewoon…
hallo en bedankt voor de reacties!
ik heb de ipad ge-reset, safari goed afgesloten en heb van safari cookies en cache gewist.
ook heb ik Skyfire gedownload (browser) maar met deze browser is hetzelfde probleem.
@wandersiemers mijn opa logt in via het ‘inloggen mijn KPN” waar log jij in via ‘internet sevices’? is dat ook op de site van kpn?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.