8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    JustThatDutchGuy

Probleem met KPN inlog-pagina op iPad

Hallo mensen,

Mijn opa heeft een probleem met de KPN inlogpagina, wanneer hij zijn gebruikersnaam/wachtwoord invoert en op ‘doorgaan’ drukt
    opent er een nieuwe pagina, waar zijn account gegevens op moeten staan, maar deze pagina laad en reageert niet.
    bovenin het browservenster wisselen ‘default’ en ‘laden’ elkaar snel af.

hoe kan dit opgelost worden? ik heb al gekeken naar safari instellingen en updates, maar de iPad is up-to-date, en kan ook niets aparts vinden in de Safari instellingen…

heb het op mn mac en op mn Touch geprobeerd, en hier laad de pagina wel gewoon…

Bijdrager
    piebas

Heb je Safari op de iPad el eens helemaal gestopt (dus niet via home-button)
    De iPad uit- en weer aanzetten kun je ook proberen.

Bijdrager
    JustThatDutchGuy

Bedankt voor je reactie Piebas, ik heb de iPad al wel meerdere keren helemaal uit, en weer aangezet.
    Safari helemaal stoppen, bedoel je dan uit de multitask bar verwijderen? of bedoel je iets anders?

Bijdrager
    piebas

Ja dat bedoel ik met stoppen.
    En resetten (home + sleep/wake button indrukken en vasthouden) al geprobeerd?

Bijdrager
    Vodka

probeer eens een andere browser uit de app store

Bijdrager
    wjend

Ik heb er geen last van. Maar ik log in via internet-services (of zoiets). Met welke optie logt jouw opa in?

Bijdrager
    JustThatDutchGuy

hallo en bedankt voor de reacties!

ik heb de ipad ge-reset, safari goed afgesloten en heb van safari cookies en cache gewist.
    ook heb ik Skyfire gedownload (browser) maar met deze browser is hetzelfde probleem.
    @wandersiemers mijn opa logt in via het ‘inloggen mijn KPN” waar log jij in via ‘internet sevices’? is dat ook op de site van kpn?

Bijdrager
    wjend

Bij het inloggen staan er 3 vakken, eerst: provider. Daarna je gebruikersnaam en wachtwoord. Ik kies de 2e optie, er achter staat “o.a. Planet enz”. Heeft er dus mee te maken wat voor soort abonnement je hebt bij KPN.

Afbeelding:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.