3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Also Starring

Probleem met iTunes, er is vast een oplossing. Help!

Hallo.

In iTunes heb ik ‘beheer muziek en video’s handmatig’ op het iPod samenvatting tabblad altijd uitgevinkt.

Op die manier wordt de iPod dus automatisch gesynchroniseerd.

Nu heb ik dat vakje per ongeluk aangevinkt. Nu kan ik handmatig alles erop en eraf halen.

Maar dat wil ik niet, vooral niet omdat beoordelingen die ik onderweg maak dan niet meer terug in m’n bibliotheek terecht komen.

Als ik het vakje nu weer uitvink, geeft iTunes een waarschuwing dat ie alle muziek van m’n iPod gaat afhalen en weer gaat vervangen met muziek uit m’n bibliotheek.

Maar al die muziek is precies hetzelfde! Ik heb helemaal niks handmatig gewijzigd ofzo. M’n iPod is nog steeds identiek aan m’n bibliotheek. iTunes weet het alleen nog niet…

Hoe kan ik dat even tot hem laten doordringen, dan hoef ik geen uren te wachten op een sync die niks nieuws oplevert.

Je moet toch wel gewoon een vakje kunnen aan en uitvinken zonder dat je meteen de sjaak bent?

Maar misschien ook niet…

Thanks.

Bijdrager
    Thijs van Tol
    ”Also

Als ik het vakje nu weer uitvink, geeft iTunes een waarschuwing dat ie alle muziek van m’n iPod gaat afhalen en weer gaat vervangen met muziek uit m’n bibliotheek.

Dat klopt dan toch ook? Dat is toch precies wat je wil? Gewoon de instellingen instellen zoals daarvoor.
    Volgens mij wordt muziek die gelijk is niet eerst er af gehaald om er vervolgens weer opgezet te worden, maar goed dat weet ik niet 100% zeker…

Bijdrager
    iJoost

Alles opnieuw erop zetten duur echt geen uren. Als je het gewoon even gedaan had was je nu allang klaar geweest.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.