5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Probleem met iTunes; De La Soul staat bij de L en niet bij D

Hallo, sinds dat ik tiger heb staat bij alle iApps bij appeltje i en dan bij talen automatisch nederlands aan gevinkt en engels ook maar ik kan nederlands niet uit zetten want die is lichtgrijs en daar kan je niet op klikken! Voor de meeste iApps is dit geen probleem maar voor iTunes wel want nu staat De La Soul bij de L en niet bij de D! Ik heb dit probleem al eens eerder gehad en ook gemeld hier maar toen kon ik nog nederlands uit zetten wat nu dus niet meer kan! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want het is vrij irritant!

ps. ik heb tijdens de installatie wel aangevinkt dat ie alleen nederlands en engels moet installeren en dat nederlands de hoofdtaal is, want dat is het ook behalve voor iTunes dan!

Bijdrager
    Vin

hahah ik heb het zelf al opgelost! door de geweldige nieuwe functie in tiger : toon pakketinhoud, heb ik het nederlandse talen mapje kunnen vinden en heb ik dat lekker verwijderd! Beschouw mijn vraag dus maar als een héle goede tip:wink:

Bijdrager
    wjgmspeedy

Alleen is toon pakketinhoud geen nieuwe Tigerfunctie. Met control-klik kun je in alle osx-versies de pakketinhoud bekijken, en aanpassen.

Bijdrager
    HSL
    ”sic-one”

hahah ik heb het zelf al opgelost! door de geweldige nieuwe functie in tiger : toon pakketinhoud, heb ik het nederlandse talen mapje kunnen vinden en heb ik dat lekker verwijderd! Beschouw mijn vraag dus maar als een héle goede tip:wink:

Ja en nu is alle nederlandse taal uit je systeem weg, ook de spellingscontrole.. wat je ook kan doen is er een streepje o.i.d. tussen zetten of in je spelling “De La Soul” leren dan ziet hij de “De” niet als een apart woord.

En toon pakketinfo is ook absoluut niet nieuw. dat zat al in 10.0:)

HS-L

Bijdrager
    Vin
    ”HS-L”
    ”sic-one”

Ja en nu is alle nederlandse taal uit je systeem weg, ook de spellingscontrole.. wat je ook kan doen is er een streepje o.i.d. tussen zetten of in je spelling “De La Soul” leren dan ziet hij de “De” niet als een apart woord.

En toon pakketinfo is ook absoluut niet nieuw. dat zat al in 10.0:)

HS-L

de nederlandse taal is dus niet uit mijn systeem weg maar alleen uit iTunes en dat maakt niet uit! en ik dacht dat dat dus nieuw was in Tiger maar niet dus…..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.