9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MadSven

Probleem met iTunes account

Beste mensen,
    Ik heb altijd een iTunes account gehad, gekoppeld aan een Click&Buy nummer. Nooit een probleem mee gehad. Tot nu. De problematiek tussen mij en C&B zal ik jullie besparen, maar het komt er op neer dat mijn iTunes account al enige tijd beblokkeerd is. Heb verder ook geen zin meer om met dit geteisem door te gaan, dus heb een nieuw iTunes account aangemaakt die ik koppel aan ‘prepaid tegoed’ voor de store. So far – so good.

Nu mijn vraag:
    Hoe kan ik mijn aankopen van het oude account (dat nog steeds geblokkeerd is) overzetten naar het nieuwe account? Ik blijf wel de updates binnenkrijgen maar updaten lukt dus niet (omdat ze gekocht zijn op mijn oude account). Ben ik al mijn app-jes kwijt of kan ik ze op één of andere manier toch overhevelen naar mijn nieuwe account, zodat ze uiteraard niet meer gaan vragen om mijn oude account..?

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn!

MadSven

Btw, ik heb natuurlijk gegoogled, maar kwam niet exact het probleem tegen waar ik mee zit;)

Bijdrager
    Macosxachist

Apple-ID’s samenvoegen is NIET mogelijk: http://support.apple.com/kb/HE37

Bijdrager
    lucschram

Het antwoord boven mij lijkt duidelijk, je moet dus één van de twee gebruiken.

Bijdrager
    MadSven

Damn! Dan raak ik dus alles weer kwijt! Dat is dus de beloning als je gewoon netjes altijd betaald… voortaan toch maar anders doen. Maar ok, zit niets anders op. Toch sta ik open voor alternatieven!

Bijdrager
    lucschram

Kijken of je je geblokkeerde Apple ID weer kan gebruiken en als je muziek gekocht heb die in je iTunes zetten, want die kan je wel overzetten.

Bijdrager
    MadSven

Dat geblokkeerde iTunes account zal nooit meer werken ben ik bang. Zoals het er nu voor staat gaat dat een gerechtelijk iets worden met C&B. Ik ben die fratsen van ze meer dan zat. Maar goed, ik berust me in het feit dat ik mijn aangekochte apps niet meer terug krijg. Helaas voor mij. Ik knikker er wel weer een paar euro’s tegenaan om iig de belangrijkste apps terug te krijgen.

Bedankt voor de moeite en adviezen!

MadSven

Bijdrager
    lucschram

Ik vind het vreemd, ze blokkeren toch niet zomaar je Apple ID?

Bijdrager
    MadSven

Nee, niet zomaar idd. Het account is afgesloten omdat ze proberen te incasseren op een directe manier van mijn rekening. Dat lukt altijd, totdat het een keertje niet lukt. Daarnaast heb ik ook nog eens ruim 100 euro op mijn online account staan. Maar ze verdommen het daar af te halen. Centjes zijn er genoeg, maar ze zijn ook gewoon niet te bereiken. Reageren niet op mail, telefoon enzovoorts. Met gerechtsdeurwaarders zijn ze overigens wel erg snel, dus dit zaakje is nog niet afgelopen. Ben nu met mijn advocaat een ‘case’ aan het voorbereiden. Eigenlijk vertel ik nu alweer meer dan ik wil, maar goed. Snuffelend op het web merk ik dat ik niet de enige die hier gezeik mee heeft…

Bijdrager
    MadSven

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.