5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    pengels

probleem met iSync

sinds vandaag kan ik niet meer iSyncen, krijg steeds een van 2 mededelingen: 1) dat m’n .Mac accountnaam en/of wachtwoord niet juist is=is het dus wel…of 2) er is een .Mac-synchronisatiefout. Ik heb van alles al geprobeerd, ook via de systeemvoorkeuren, maar ik kom er niet uit. Kan het zijn dat de .Mac-server er uit ligt en hoe kan je dat checken?

Bijdrager
    profclimber

abo afgelopen mss :innocent:

Bijdrager
    pengels

ha, nee, dat is het niet, hij geeft zelf aan dat het nog geldig is tot oktober…

Bijdrager
    Gijs

Als dit probleem nog steeds niet is opgelost zou ik de synchronisatie helemaal opnieuw instellen. Je komt hier bijna niet uit is mijn ervaring. Ik had het met iCal, maar wat ik ook probeerde het werkte gewoon niet meer op één computer, de anderen deden het wel goed.

Uiteindelijk ben ik maar de hele synchronisatie opnieuw begonnen: dus alles uitzetten en weghalen van je iDisk en op je hoofdcomputer opnieuw naar .Mac synchroniseren. Dan de andere computers weer toevoegen met de juiste instellingen.

Bijdrager
    pengels

Beste Gijs,

bedankt voor je reactie. Ik heb intiussen al gedaan wat jij nu schrijft. Dat is dus goed gelukt, al duurde het opnieuw syncen van PB naar .Mac ontzettend lang….
    Nogmaals bedankt,
    Rob.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.