7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    toetsie91

probleem met iPod nano 4th generation

Ik heb een probleem met mijn 8gb iPod 4th generation.
    iTunes gaf aan dat hij de inhoud van mijn iPod niet kon lezen en dat ik mijn iPod moest herstellen om de fabrieksinstellingen van mijn iPod te herstellen.
    Dus ik heb alles netjes opgevolgd, maar vervolgens krijg ik het probleem dat er zich een onbekende fout voordoet (fout 1439).
    nu ik mijn iPod loskoppel staat er geen een liedje meer op, maar heb nog maar 2,7gb over aan geheugen.
    als ik kijk bij het geheugen op mijn iPod staat er dat er voor 4,6gb aan ‘overig’ word verbruikt.

Wat is er nu gebeurd en kan iemand mij aub hiermee helpen?

Bijdrager
    SuperDriver

Heb je de stappen op de support pagina van apple al gevolgd?
    http://support.apple.com/kb/TS1372?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

Bijdrager
    toetsie91

ja allemaal..
    heeft niet geholpen

Bijdrager
    R-Flow

Ik neem aan dat het hier om een iPod nano 4g gaat en niet om een iPod 4g? Zit namelijk nogal een verschilletje in.;)

Bijdrager
    syltheboy
    ”R-Flow”

Ik neem aan dat het hier om een iPod nano 4g gaat en niet om een iPod 4g? Zit namelijk nogal een verschilletje in.;)

Haha ja, inderdaad!:lol: Een iPod nano 4G is in ieder geval een stuk compacter dan een iPod 4G en ik vind hem een stuk mooier. Ik denk wel dat een iPod 4G beter in de hand ligt.

Bijdrager
    toetsie91

er staat iPod 4th generation 8 GB
    dus de iPod nano ja:wink:

ik heb het voor de duidelijkheid ook nog even in de titel gezet

Bijdrager
    toetsie91

ik denk er opeens aan:
    vorige week heb ik mijn iPod aan een oplader opgeladen die ik net nieuw gekocht had. Deze was niet speciaal bedoeld voor mijn iPod, maar had wel een usb-aansluiting.

Kan het zijn dat mijn iPod het hierdoor nu niet meer doet?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.