8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Ahmedfaruk

Probleem met iphone

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn iphone. Vanochtend was mijn iphone uitgevallen terwijl ik nog zeker wist dat hij nog niet leeg was. Na de iphone opgeladen te hebben stond hij wel aan maar vroeg hij helemaal geen pincode. Daarna uit en aangezet en helemaal weer de oude.

Maar net is hetzelfde gebeurt maar steeds vraagt hij de pincode niet en wanneer ik hem zelf wil intoetsen en dan op bevestigen klik dan loopt hij vast. Tevens staat de tijd opeens verkeerd.

Vorig jaar was het zelfde gebeurt nadat ik de iphone van twee meter hoog liet vallen op laminaat. Ik bracht de telefoon toen naar een telefoonwinkel en die vroegen of ik de batterij geprobeerd heb eruit te halen. Hij heeft hem daarna wel gemaakt.
    Maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Waar kan het aan liggen, want ik heb niks met de batterij gedaan.

Bijdrager
    belfortmac

Heeft die telefoonwinkel hem wel gemaakt, en zo ja, wat heeft hij dan gemaakt?
    Denk ook niet dat je met een defecte Iphone naar een telefoonwinkel moet gaan.
    En wat is een telefoonwinkel, Vodafone, Telfort enz, of iets van een winkeltje met die buitenlanders wat tegenwoordig op iedere hoek van de straat te vinden zijn. :)

Bijdrager
    Ahmedfaruk

Ja hij had hem vorig jaar gemaakt. Hij verbond de iphone met zijn laptop en deed wat. Het duurde niet eens 2 min. Daarna werkte de iphone weer als normaal.
    En ja het was zo’n buitenlandse telefoonwinkel, maar daar gaat het niet om, uiteindelijk deed mijn telefoon het wel. H

Het probleem is, het is nu weer gebeurd zonder dat ik mijn telefoon liet vallen. Gewoon opeens.

Bijdrager
    Niels

Dat krijg je als je met sjoemelaars werkt (dit heeft niets met buitenlanders te maken). Je had naar een Apple Authorised Service Provider moeten gaan, dit zij. De enige gemachtigde reparateurs die met ORIGINELE Apple onderdelen werken. De rest werkt met goedkope namaak onderdelen en prutsen maar wat aan…

Bijdrager
    belfortmac

@nielsdam

Ik bedoel ook niets verkeerd met buitenlanders, wil alleen maar aangeven wat voor winkel.
    Dat daar altijd buitenlanders instaan kan ik niks aan doen.:angel:

Edit

Dit heeft alles met buitenlanders te maken, in Maastricht zijn de nodige winkeltjes te vinden van dit kaliber.
    Een Nederlander of zelfs een Europeaan zul je er niet tegen komen, in ieder geval geen medewerker, klanten wel.
    Wil dus niet op de een of andere manier voor buitenlanders hater uitgemaakt worden.
    Dit zat me toch wel even dwars.

Bijdrager
    Ahmedfaruk

@nielsdam

Dat jij een slechte ervaring hebt gehad met een ‘buitenlandse’ telefoonwinkel wil niet zeggen dat ze allemaal ‘prutsers’ zijn. Voor mij kwam het goed uit. Ik heb daarna een jaar lang nog mijn iphone 4 gebruikt zonder problemen gehad te hebben. Het enige wat hij deed met mijn iphone was even aan de laptop aansluiten en voor een paar minuten iets doen op de laptop en toen was mijn iphone weer in orde. Dat kan je volgens mij geen prutsen noemen.

Maar ik heb dit forum niet geopend om over buitenlanders te praten maar over de oorzaak van dit probleem op mijn iphone voor alle duidelijkheid.

Bijdrager
    Ahmedfaruk

Mijn datum is tevens teruggezet naar 1970, 1 januari en de tijd begon op 00:00

Bijdrager
    Ahmedfaruk

het is gefixt. Tips opgezocht op het internet.

Aangesloten aan mijn iTunes, toen gebeurde er nog niets. Later toen ik een reservekopie ging maken zag ik dat alles weer als normaal was en ik kon weer mijn sim pincode invoeren zonder dat hij vast bleef zitten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.