8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MartijnStoel

Probleem met Iphone 4S

Hallo Allen,

Wie kan mij helpen?

Sinds kort geeft mijn Iphone soms uit het niets weer dat de simkaart is geblokkeerd. Terwijl hij niet uit is geweest.
    Heb ook al een keer gehad dat er stond \”activering nodig\”

Heb het gevoel dat het steeds minder wordt met de telefoon. Laast deed de home knop het ook al niet. Toen een aantal uur weg gelegd en uit het niets werkte de knop weer en tot op heden nog geen problemen weer gehad met de home knop.

Wie o wie weet wat het is?

Bijdrager
    Yggdrasil

Misschien is je simkaart te oud of beschadigd en maakt hij af en toe slecht contact? Heb je de iPhone al eens hersteld?

PS: Het wordt*

Bijdrager
    MartijnStoel

Deze simkaart is nu denk ik iets meer als een jaar oud. Is er 1 keer in gegaan en niet meer uit. Kan deze dan slijten?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Lijkt me straf dat die SIM-kaart de oorzaak zou zijn. Herstel je telefoon eerst eens. Maak wel eerst even een back-up.

Bijdrager
    MartijnStoel

Ik ga het proberen…. Kan alleen helaas vanavond thuis pas:9:

Bijdrager
    sanderrr

Heb je misschien bij instellingen>aanbieder ”automatisch” uit staan?
    Toen ik dat een keertje had uitgezet bleef de sim ook maar foutmeldingen geven…

Bijdrager
    MartijnStoel

@sanderrr…. Deze staat gewoon aan.

Maar wat raar is…dat ik gisteren wel een keer opnieuw moest instellen van uit het niets.

Hij werkt voor de rest wel gewoon….maar ben bang dat hij straks een keer helmaal niets meer doet.

Bijdrager
    GoeieDag

Een probleem met de simkaart lijkt me toch de meest logische. En volgens Ockhams razor is dat dus de meest waarschijnlijke oorzaak.
    Misschien zit er wat speling op en schiet het contactje even los als ie een stootje krijgt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.