8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bart1971

probleem met harde schijf

Ik wilde Windows op mijn 20″ Dual Core iMac installeren maar bij het partitioneren ging het mis. Nadat ik Schijfhulpprogramma had gerund kreeg ik de volgende foutmelding:

Aangezien ik een leek ben op dit gebied weet ik niet wat ik moet doen… help!:(

Bijdrager
    Neproadie

Nou….herstel draaien.

Bijdrager
    bart1971
    ”Neproadie”

Nou….herstel draaien.

Ik kan alleen voor “herstel volumebevoegdheden” kiezen. “Herstel volume” kan niet gekozen worden..

Bijdrager
    ateazz

hey

opstarten van een andere schijf of van de DVD
    en dan herstal draaien

Bijdrager
    bart1971

Ik heb de (uitgebreide) hardware test gedaan vanaf de opstart dvd maar die gaf aan dat er geen problemen waren.:x

Bijdrager
    ateazz

maar dat is niet wat je moet doen
    je moet herstal draaien niet de hardware check

suc6

Bijdrager
    napoje

even wat duidelijker: opstarten van de cd… schijfbeheer draaien en herstellen. Dit kan alleen als je van een ander volume opstart. schijfbeheer mag dius nooit op de te controleren schijf staan.

wat ook kan: opstarten met :apple: s (single user mode) en als alle opstartmededelingen zijn verschenen fsck -fy intoetsen en dan enter en hij gaat herstellen, als dat gebeurd is reboot in toetsen

Bijdrager
    bart1971

Ok ik heb het allemaal geprobeerd en het probleem is inmiddels opgelost door vanaf de installatie dvd het volume te herstellen. Heel erg bedankt voor de hulp!!!:D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.