5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    pensioen

Probleem met Final Cut Express

Ik heb Final Cut Express 4.01 en ben er pas mee begonnen. Ik heb een aantal scenes gecapturd en deze staan links in de lijst.
    Ik heb de scene’s geopend in Viewer, in en uitpunten geplaatst en vervolgens naar de tijdlijn gesleept.
    Nu heb ik ook al een aantal titels gemaakt en ook netjes op de tijdlijn gezet.Tot zover ging alles goed.
    Wat er toen fout is gegaan weet ik niet : in de Viewer staat nu een kruis over het hele beeld, en als ik nu een scene of een titel van de viewer naar de tijdlijn wil slepen gaat dat niet meer.
    Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg dat kruis niet weg.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen, want ik kan nu niet meer verder.

Geblokkeerd
    Bento

Staat je bronmateriaal op een externe schijf die ineens niet meer beschikbaar was?

Bijdrager
    MenAdigipro

In de Video-tab van de Viewer staan bovenaan in het midden twee knoppen. Klik op het pijltje van de rechter knop om een menu uit te klappen. Waarschijnlijk staat daar een vinkje bij “Image+Wireframe” en dat veroorzaakt het kruis dat je ziet. Haal het vinkje weg en zorg dat “Image” aangevinkt is. Het kruis verdwijnt en je kunt weer naar de tijdlijn slepen. Succes!

Bijdrager
    pensioen

Heel hartelijk bedankt, ik had het nooit gevonden.
    Wat ben ik blij dat One More thing bestaat, en dat er mensen zijn die een ander wil helpen.
    Ik kan weer vooruit. Bedankt !!!

Bijdrager
    MenAdigipro

Graag gedaan!:lol:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.