6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    LHJ

probleem met driver-installatie XP via bootcamp

Hallo!!

ik heb zojuist bootcamp en windows xp volgens het boekje geinstalleerd … ik start windows op allemaal geen probleem .. ik stop de drivercd erin en hij begint te installeren .. ik moet alleen bij iedere driver die hij installeerd even op bevestigen drukken omdat hij een soort van foutmelding geeft dat de driver niet compatible is, altans niet de software ervan. Nou heb ik dit vaak genoeg gehad bij xp en gewoon op verder drukken doet dan al genoeg (mss in dit geval niet maargoed). Dit gaat zo een tijdje door totdat hij op 90% is en dan geeft hij een foutmelding van “de installatie kon niet afgerond worden” .. iets in die trant. Verder zijn er geen drivers geinstalleerd.. ik had dit probleem al eens eerder, had bootcamp en xp dus weer opnieuw geinstalleerd en ook nog een nieuwe driver-cd gebrand dus mijn ideeen zijn een beetje op …

suggesties?

Bijdrager
    Esquare

Daar hoef je dus eigenlijk geen nieuw draadje voor te openen…

De versie van XP die je geïnstalleerd hebt, is dat wel die met SP2?

Bijdrager
    LHJ

nee het SP1..

Bijdrager
    macmickey2
    ”LarsAlleleijn”

suggesties?

Eeuh voor installatie kijken wat je nodig hebt???:evil:

Bijdrager
    Sentitel
    ”LarsAlleleijn”

nee het SP1..

Dat zegt al genoeg. Je zult XP SP2 moeten hebben. Misschien kun je die slipstreamen: http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=508636/sc=ef8a17

Bijdrager
    LHJ

ahh oke inderdaad .. dat zag ik even over het hoofd :sealed:
    maargoed ik heb de SP2 update aangezet en die is over 20 minten klaar .. dus.. hopelijk is daarmee dan alles opgelost!

in ieder geval bedankt! ik zal int vervolg inderdaad beter opletten wat ik nodig heb voor installatie :innocent:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.