-
Q:
Probleem met converteren van Pages naar Word
Ik heb een probleem met een mooie Pages-nieuwsbrief die naar Word moet worden omgezet (voor klant met pc).
Het gaat BIJNA goed, behalve dat de fotokaders die tekstomloop hebben in Pages, dat in Word ineens niet meer hebben.
Bij het exporteren krijg ik de foutmelding: ‘Het plaatsen van teksten in tekstkaders rondom regelgebonden vormen wordt niet ondersteund in deze bestandsstructuur. Tekst zal regelgebonden vormen in tekstvlakken overlappen.’Ik heb het bestand in Pages nog even goed bekeken, en de foto’s die moeten afstoten kan ik niet eens veranderen in ‘zwevend’ of ‘regelgebonden’, dus ik weet niet hoe dit nu kan.
Anyways; mijn vraag is: hoe los ik dit VOOR conversie naar Word op, of hoe los ik het BINNEN Word op?
Ik kan namelijk ook daar de foto’s geen omloop geven.
Die werkt niet.
Heel benieuwd of iemand dit probleem kent?
Bedankt!Floris op 16 augustus 2011Is je klant niet tevreden met een PDF?
PDF behoudt in principe alle indelingen.
Nee, helaas niet, want zij gaan zelf de nieuwsbrief elke 2 weken vullen, dus een gesloten document is geen optie
Ik heb sinds kort ook problemen met pages converteren naar .docx word…. Na converteren valt een deel van mijn document aan de rechterzijde weg. Zegmaar het opmaakveld rechts in pages valt er over heen.. Lijkt wel of het als een foto wordt overgenomen van het pages document ofzo.. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.