4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    QSD

Probleem met Brother printer/scanner DCP-540CN

Hallo,

Ik heb tijdens het scannen van redelijke aantallen documenten geregeld vastlopers.

Nu ook weer, ik zit rustig documenten via de feeder in te geven als fotolader er plots mee ophoudt. Het balkje onderaan die de duur van het scannen aangeeft blijft oplichten maar er gaat niets meer vooruit. Alleen de boel geforceerd afsluiten werkt nog maar opnieuw opstarten geeft geen soelaas. Het is direct weer van dat. Heel frustrerend. En ik dacht dat Brother zo goed met een Mac samenwerkte. Nu moet ik weeral een dag wachten en wellicht zal het morgen weer lukken maar voor hoelang ?

Mijn vraag aan jullie : wat is hier aan de hand en wat kan ik eraan doen ?

Bedankt.

Bijdrager
    Pieterr

Niet dat je probleem daarmee meteen opgelost zou zijn, maar heb je een recente driver geinstalleerd?

Bijdrager
    QSD

ik heb zonet de website van Brother uitgeplozen maar geen recente drivers voor de scanner gevonden, wel zijn er voor de printer maar daar is niets mis mee.
    Het is de scanner die altijd zo vreemd doet.

Bijdrager
    QSD

Collega’s,

Mijn scanner blijft vreemd doen.
    Nu doet hij het ook bij het gewoon inscannen van één documentje op de glasplaat.
    Doe ik het in kleur blijft hij halfweg steken, in zwartwit doet hij het blijkbaar helemaal maar dan blijft dat blauw-wit rollend balkje onderaan de fotolader steeds maar doorrollen maar er gebeurt verder niets meer.
    Dan stopt plots de Brother maar de fotolader blijft verder met dat rollend balkje maar staat blijkbaar wel geblokkeerd.

Iemand enig idee wat hier eigenlijk aan de hand is ? Het is dus een Brother DCP-540CN.

Het is heel vervelend, temeer ik mijn fax buitengegooid heb om alleen nog ingescande documenten per mail te versturen. Wat ik nu helemaal niet meer kan.

Graag hulp aub ?

Bedankt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.