11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    llowboy

Probleem met Air video server en mavericks

Hallo,

Sinds ik mavericks heb geïnstalleerd op mijn iMac heb ik problemen met air video. Het lijkt allemaal wel te werken op het eerste gezicht maar tijdens het streamen van de video verschijnt er steeds plotseling een melding op mijn scherm dat er een probleem is met het afspelen van de video en dan crashed de air video app op mijn iPhone. Voor de update naar mavericks deed alles het nog prima. Het is bij meerdere video bestanden en het gebeurd steeds op verschillende momenten in een film. Heeft iemand anders dezelfde ervaringen?

Bijdrager
    Sylvester

Ik kan je niet antwoorden op het probleem van Air Video, maar ik kan je wel een tip geven. Ik gebruik StreamToMe, in combinatie met ServeToMe server.

Bijdrager
    KarelWillem

Air PlayIt HD is bij mij een tijdje geleden al de vervanger van Air Video geworden.

Vrijwel dezelfde functionaliteit. Gratis en voor niets. EN prima werkend onder Mavericks.

Bijdrager
    CorMac

Ik heb sinds gisterenavond ook problemen met Airvideo. Vorige week Mavericks geïnstalleerd en ik heb dinsdag avond en gisterenmorgen nog probleemloos kunnen kijken maar gisterenavond werkte het amper. Duurt erg lang eer hij begint te spelen (met online conversion) en als hij dan eindelijk begint is het een paar seconden spelen, laden, paar seconden spelen en weer laden enz.

Bijdrager
    KarelWillem

Dussss… niet verder klooien en gewoon Air PlayIt HD gaan gebruiken?:)

Bijdrager
    CorMac

Daar ben ik na het schrijven van vorig bericht ook mee begonnen. Echter nog niet gebruikt, enkel geïnstalleerd. Gebruiken zal voor vanavond zijn. Zal morgen laten weten wat ik ervan vind:)

Bijdrager
    CorMac

Nog geen AirplayIt HD geïnstalleerd, straks of morgen even doen. Gisteravond wel even op mijn iPhone 5 een mp4 afgespeeld met airvideo en daarop speelde hij prima af. Op mijn iPad (1) had ik de problemen wel.

Geblokkeerd
    Bento

Airplayit speelt full screen in portrait mode. Lekker is dat.

Bijdrager
    KarelWillem

Op een wat? iPhone, iPad? Welk iOS staat er op?

Geblokkeerd
    Bento

Ipad 3. Meest recente ios versie. Ben niet de enige. Ipad air nog niet geprobeerd trouwens.

Bijdrager
    KarelWillem

Ah, oké. Ja, dat kan ik niet controleren.
    Want ik heb op de iPad nog iOS 6.x helaas.

Op de iPhone met iOS 7 gaat het wél goed.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.