3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Quad

Probleem MacBook versie intern toetsenbord en trackpad

Hoi,

ik heb sinds vandaag een MacBook core 2 duo uit de US erbij, maar mijn stuurvlak is niet multi-functioneel na een clean-install van OS X.

Ik kan dus niet scrollen e.d.

Bij systeemvoorkeuren staat ook: MUIS terwijl op mijn MacBook Pro op die plek STUURVLAK staat.

Komt iemand dit probleem bekend voor?

TOEVOEGING 27 JANUARI:

Ik heb ook ontdekt dat mijn functietoetsen (contract hoger-lager en volume regeling) helemaal niet werken. En ik als op numlock druk dan gaat er geen lampje braden.

Ik heb gekeken in het systeem profiel en daar staat het volgende:

Apple Internal Keyboard / Trackpad:

Versie: 0.13
    Busvoeding (mA): 500
    Snelheid: Maximaal 12 Mb/sec
    Fabrikant: Apple Computer
    Productcode: 0x021a
    Fabrikantcode: 0x05ac (Apple Computer, Inc.)

Bij de MacBook van mijn vader en op mijn MacBook Pro staat er versie: 0.60

Mijn software is wel up-to-date

Is er een mogelijkheid om de drivers van mijn Internal Keyboard/Trackpad opnieuw te installeren? [/b]

Bijdrager
    JeePee

Het komt mij bekend voor, maar alleen omdat ik een Mighty Mouse aan m’n MacBook Pro heb hangen.:D
    Heb je een externe muis? Als je die aansluit, even gebruikt en dan weer loskoppelt, is het probleem dan over? Heb je een Clean install gedaan en alle randapparatuur afgekoppeld gehad tijdens de installaties? Anders even de Combo-Updater er overheen halen (hoewel die er denk ik nog niet is met onze gloednieuwe Macs)…:?
    Een herstart?:|

Bijdrager
    Quad

Bedankt voor je reactie, maar het heeft niet geholpen.

Ik moet op een of andere manier mijn drivers van mijn interne toestenbord en trackpad opnieuw installeren.

Weet iemand of dit kan?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.