4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jochem95

Probleem macbook 13" medio 2012

Hoi,

Twee weken geleden was ik een film aan het kijken op mijn Macbook. Zat aan de lader met 24% batterij, plots viel hij uit. Batterij indicator deed het niet meer, oplader brandde heel licht groen, niet de normale kleur groen als die oplaad. Kreeg de laptop niet meer aan de praat. Omdat ik op stage zit ver van huis af had ik geen mogelijkheid om ermee naar een reparatie winkel te gaan. Zo’n 1,5week later stop ik nog een keer de oplader erin om te kijken of er wat veranderd was. En wat blijkt? Hij start gewoon op, geen verdere problemen mee gehad. Nu vraag ik me toch af wat dit probleem is geweest waarom die ineens uitviel, niet meer opladen en opstarten. Ook een schrijfcontrole merkt niets op.. Heeft iemand een idee?

Specificaties:

Ik heb de laptop nu 18 maanden.
    Macbook 13″ medio 2012.
    Batterij health is nog 82%
    2,5 GHz Intel Core i5
    4GB 1600MHz DDR3 geheugen
    Videokaart Intel HD graphics 4000 1024MB
    OS X 10.9

Bijdrager
    iMad

Je kan eens kijken in je logboek.
    Je kan de MacBook eens aan laten staan en kijken of die weer uitgaat bij 24%.

Bijdrager
    Jochem95

Hm, ik mijn logboek staat ook niks ervan. Laptop blijft het nu gewoon doen. van 100% tot 0%..

Bijdrager
    Jochem95

Laptop werkt nogsteeds maar ben toch zeer benieuwd wat het probleem is en of het vaker voorkomt..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.