8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kay9

Probleem Macbook

Beste mensen, ik heb sinds kort een probleem met mijn macbook.
    Het is een al wat ouder type, en heb er een aantal dagen geleden 2gb intern geheugen in laten plaatsen wan er zat maar 2x 512mb in.
    Sinds dien is hij al een stuk sneller en ik wilde Snow Leopard erop gaan zetten, dit gedownload en moest het laten schrijven op een DVD. Had dit nog niet gedaan en het stond dus op het bureaublad, net zoals een net nieuwe versie van safari die ik had gedownload maar nog niet geinstalleerd, hier had ik namelijk snow leopard voor nodig.
    Vervolgens wilde ik nog een aantal software updates laten doen waardoor hij ook zou herstarten. Dit allemaal goed gegaan, maar na het herstarten kom ik niet verder als het scherm waar ik mijn accounts wachtwoord moet invoeren. Deze voer ik gewoon correct in en hij gaat dan naar mijn bureaublad, vervolgens zouden dan langzaam alle pictogrammen verschijnen maar dat doet hij niet en gaat terug naar het inlogscherm???!
    Wat is er aan de hand en hoe kan ik dit verhelpen? Opstarten in veilige modus heeft geen zin gehad evenals met cmd+s of mcd+v
    Wie kan mij hiermee helpen?

Bijdrager
    1984
    kay9 op 29 januari 2012

Sinds dien is hij al een stuk sneller en ik wilde Snow Leopard erop gaan zetten, dit gedownload en moest het laten schrijven op een DVD.

Wat en waar heb je dat gedownload…zover ik weet kun je updates downloaden, maar 10.6 Snow Leopard koop en installeer je via de DVD, maar misschien vergis ik mij…??

Bijdrager
    SunKeeper

Probeer het dus maar met originele, en/of origineel/legaal verkregen software.

Mocht het dan nog steeds niet lukken, kunnen we je helpen. Zolang je je met piraterij bezighoudt niet. Zo zijn de huisregels hier.:neutral:

Bijdrager
    nebilem

Die cd’s kosten toch maar 25 euro ofzo waarom op die manier dan?

Bijdrager
    SunKeeper

Wat moet je met muziek?:slant:

Bijdrager
    kay9

Ik wil best de software kopen, maar krijg de computer nu dus helemaal niet meer aan. Hoe moet ik dit regelen dan?

Bijdrager
    SunKeeper

Waar zijn je originele grijze DVD’s gebleven die je bij je MacBook hebt gekregen?

Daar doe je namelijk altijd een herinstallatie mee, wanneer nodig.

Bijdrager
    kay9

Laptop is een jaar of 4 oud en heb hem overgenomen van mijn zus, geen idee waar die ze gelaten heeft. Zijn dus waarschijnlijk gewoon weg. Ik begreep ook dat deze DVD voor elke computer uniek is en je dus niet een andere kunt gebruiken. Bij Icentre vertelden ze me dat zij wel een clean install voor me konden doen want zei hadden wel zo’n DVD maar verkochten ze niet. Dat betekend dus dat je er wel aan kunt komen??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.