8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    cvandijk

    Probleem: kan me niet meer afmelden..

    Hoi iedereen,

    Ik heb een probleempje met iTunes.
    Als ik mijn wachtwoord invoer zegt hij niets meer…
    Dan geeft hij dit aan.

    Als ik even wacht dit.

    Maar ik heb net mijn wachtwoord veranderd en het werkt nog steeds niet. En internetverbinding
    is er… Ook kan ik geen apps meer kopen..

    HELP!

    Claudia

    Bijdrager
    bramvdb

    Gaat het ook niet met je oude wachtwoord?

    Is het net dat je dit probleem hebt of heb je: ‘Probeer het later opnieuw’ al gedaan en gaat het nog niet?

    Geblokkeerd
    Anoniem

    Fout lijkt duidelijk te liggen aan de kant van de iTMS… “Probeer het later opnieuw”, over een paar uur dus… En neem anders even contact op met support van Apple.

    Bijdrager
    cvandijk

    Gaan we doen!

    Bijdrager
    CorMac

    Heb ik ook aan de hand, maar ik heb mijn wachtwoord niet gewijzigd. Kon met mij iPad niks downloaden dus toen maar ff op de mac geprobeerd maar daar deed de store ook niets. Toen mezelf uitgelogd, en nu kan ik niet meer inloggen voorlopig, dezelfde melding als hierboven.

    Geblokkeerd
    Anoniem

    Oftewel: storing in Cupertino…

    Spreekwoordelijk dan, want daar staan de iTMS servers natuurlijk niet:p

    Bijdrager
    cvandijk

    Ik kan me dus gewoon niet meer uitloggen.

    Bijdrager
    CorMac

    bij mij is het ondertussen terug normaal. Ben weer ingelogd en kan weer downloaden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.