4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Skarf

Probleem iTunes installatie

Ik heb sinds gisteren een iPod 60g ipv mijn 4gen 20g. Ook heb ik meteen iTunes 7.0.1 geinstaleerd. In eerste instantie geen probleem, tot ik vanochtend mijn iPod aansloot op mijn iBook. Elke keer als ik iTunes openende liep hij vast Als ik hem opende zonder aangesloten iPod liep hij niet vast. Ik wilde iTunes opnieuw installeren, misschien dat dit hielp. Nu heb ik iTunes eraf gegooid, opnieuw gedownload maar krijg ik elke keer standaard het “aangepaste installatie” scherm, twee opties om te instaleren maar beide zijn niet klikbaar en onder de kolom taak staat “sla over”. Ook via de standaard installatie is het niet mogelijk om iTunes te installeren. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

Bijdrager
    Esquare

Ga naar de map Receipts in LIbrary (op rootniveau, niet in je thuismap) en verwijder daaruit het bestand iTunesX.pkg. Als het goed is, kun je iTunes dan wel weer installeren.

Bij mijn G5 gebeurde iets soortgelijks toen ik mijn nieuwe iPod aansloot, maar dat bleek eenvoudig een kwestie van even herstarten.

Bijdrager
    Skarf

de installatie is gelukt! Dank u wel. Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem als voor de installatie: iTunes loopt vast zodra hij begint met bijwerken van mijn iPod.

edit: Kan het liggen aan de hoeveeleheid (nieuwe) vodcasts die al wel in iTunes staan maar nog niet op de iPod? Ik heb er een stuk of 24 staan die overgezet moeten worden, misschien dat dit te veel voor het progamma, mijn iBook of mijn iPod is?

Bijdrager
    Skarf

Opgelost, het was zo dat 99% van mijn muziek op de externe hardeschijf stond die dus niet aangesloten was, waarschijnlijk ging mijn iPod opzoek naar die tracks en liep hij daar bij vast. Toen ik de ext. hd aansloot liep alles zoals het hoorde.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.