9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Skylae

Probleem: iPod Touch speelt steeds hetzelfde liedje af

Hallo!

Ik zit met een vervelend probleem: mijn iPod touch speelt maar één liedje af :-s
    als ik bijvoorbeeld voor de optie ‘nummers’ kies en ik druk op shuffle, blijft hij
    het eerste geselecteerde liedje herhalen. Dit is ook het geval bij afspeellijsten,
    albums,…
    Ik heb dit probleem wel al eens gehad, maar de vorige keer ging dat vanzelf over
    na een update, nu dus niet meer…

Zijn er nog mensen met dit probleem?
    Sorry als er al zo’n topic bestaat, maar ik heb met de zoekfunctie net 23 pagina’s bekeken
    en daar was niks te vinden;-)

Alvast bedankt!

Bijdrager
    The JM

Als het nummer aan het afspelen is, in de muziek-app, dan zie je de coverart met de controls he? Als je dan 1x op de coverart tapt, dan zie je of de shuffle aan of uit staat.

Bijdrager
    inawt
    Bijdrager
    KarelWillem
    ”The

…Als je dan 1x op de coverart tapt, dan zie je of de shuffle aan of uit staat….

Ehm… ‘herhalen’ bedoel je denk ik?

Bijdrager
    Skylae

auw, man man, ik ben er intussen zelf achter hehe, toch bedankt voor de snelle reacties,
    moet ongemerkt de repeat1 hebben ingeschakeld, en heb daar vollédig naast gekeken
    *doos* :x

excuses hiervoor 8)

Bijdrager
    The JM
    ”KarelWillem”
    ”The

…Als je dan 1x op de coverart tapt, dan zie je of de shuffle aan of uit staat….

Ehm… ‘herhalen’ bedoel je denk ik?

Excuus, herhalen inderdaad;)

Moderator
    Poezenbeest
    ”Skylae”

*doos* :x

Waarom is mijn interesse ineens gewekt….. :sealed:

Heb na lang zoeken die functie op mijn iPhone ook gevonden… maar zit nou met nog meer vraagtekens over het nut van deze functie… waarom zou je in vredesnaam een nummer achter elkaar willen laten herhalen? Een heel album kan ik me voorstellen, maar een enkel nummer?

Maar goed, het zal wel zijn nut hebben, dus zal het wel goed zijn van Apple dat ze het er op hebben gezet…

Bijdrager
    The JM

Misschien als je bij een quiz je iPod of iPhone gebruikt dat dan het ‘spannend-makend-muziekje’ blijft herhalen?:P

Bijdrager
    japser909

best wel grappig eig :lol:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.