6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Roy26

Probleem Ipod

Hallo,

Ik heb een probleem maar weet niet waaraan het licht. Ik heb afgelopen week de Ipod nano 2 GB aangeschaft. Mooi dingetje !!!! Nu wil ik bestanden ( mp3) overzetten van Itunes naar Ipod. Dat gaat nog goed maar haverwege het verzenden van pc naar ipod stopt ie er mee. Dan krijg ik de melding :
    Het kopieren naar de schijf ipod van ( eigen persoonlijke bestandsmap ) is mislukt. Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schijf worden geschreven. “. Maar er zijn wel al nummers naar de Ipod geschreven, maar niet allemaal dus. Heb de ipod al gereset, software opnieuw op de computer gezet maar niets. Nu ben ik vandaag pas erachter gekomen dat ik geen usb-2 heb maar 1. Heeft het daar mee te maken ???? Heb gekeken bij kieskeurig bij de revieuws maar daar zei iemand dat het wel mogelijk is. Nu weet ik niet meer wie ik moet geloven. Ligt het nu aan de software, computer of ipod ????? En wie kan mij helpen met dit probleem.

Alvast heel erg bedankt !!!

Roy

Bijdrager
    mephisto

mhmm, aan de USB-versie hoeft het niet te liggen.

de nano kan probleemloos met USB-1 overweg alleen iets trager…

heb zelf alleen geen ervaring met de PC. iemand anders?

;-) Z

Bijdrager
    Puma

Is die iPod al wel FAT geformateerd?
    Dat wil zeggen staat er een windows bestandssysteem op?
    Standaard is het namelijk op osx ingesteld.. dacht ik.

Even formateren in windows zou moeten helpen;)

Cheerio

Bijdrager
    lemoentje

USB 1 heeft er niets mee te maken. Ik heb zelf ook een laptop met USB 1 en daar werkt het prima op. Wanneer ik mijn iPod aan de Apple hang geeft deze vanzelf de melding “iPod is ingedeeld met Windows structuur” of iets dergelijks, dat lijkt me dus ook niet het probleem.
    Ik neem aan de de bestanden op de PC staan en niet op een netwerk share of iets dergelijks? Gek genoeg kopieert iTunes mijn MP3’s van het netwerk naar de Apple toe wanneer ik deze importeer (sleep), terwijl iTunes op de laptop de bestanden op de netwerk share laat staan en alleen de verwijzing opneemt in iTunes. In het verleden wel eens wat problemen gehad met mijn draadloos netwerk waardoor ik ook dit soort vage meldingen kreeg.

Bijdrager
    JDVM
    Bijdrager
    Roy26

Heb een usb 2.0 insteekkaart gekocht. Nu werkt het wel bij mij. Dus het heeft daaraan gelegen !!! Bedanklt

Roy

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.