2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefiel

Probleem iPhone apps updaten

Mijn iTunes komt vaak met de volgende melding als ik op “Zoek naar updates” in het Programma’s venster klik:

Vervolgens krijg ik dus niet te zien of er updates zijn, terwijl ik weet dat ze er wel zijn.

Ook mijn iPhone zelf heeft dit probleem weleens, maar nu (net nu ik er een screenshot van wil maken) even niet. Het is net als wanneer je naar de tandarts gaat, dan zijn ook ineens al je problemen weg, tot je weer thuis bent…ho, ik dwaal af.

Wat m’n iPhone ook weleens heeft, is dat hij zegt “Alle programma’s zijn up-to-date”, maar als ik dan nog een keer op “Updates” (rechtsonder) tik, er ineens wel updates zijn.

Weet iemand hoe dit alles word veroorzaakt? Of beter nog, wat eraan te doen valt? Ik hoop dat het met 8.1 over is…

Alvast bedankt, groeten Lex

Ps Mijn internet snelheid is hoog genoeg, dus daar kan het niet aan liggen. Maar misschien wel mijn het modem ofzo, ik werk via een AirPort Extreme, en die via een modem/router-achtig ding…

Moderator
    Pete.Z

Is een Apple probleem,kijk maar eens op de discussie forums van Apple zelf,veel problemen rondom het updaten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.