18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Bryan Lybeer

Probleem iOS 7 beta 2

Hallo,

Ik wou de update van iOS 7 installeren op mijn iphone waar hij blokkeert gewoon hellemaal en iTunes herkent/ziet hem niet.
    Iemand hulp?

ps: DFU mode wil ook niet werken

Bijdrager

Ben je dev?

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Jep:)

Inactief
    Anoniem

Er is een verschil tussen ‘geforceerd herstel modus’ en DFU. DFU modus is meestal niet nodig om een apparaat te herstellen, weet je zeker dat je hem daarin hebt gezet? Heb je al meerdere computers geprobeerd?

Dat gezegd hebbende, als je een developer bent, denk je niet dat het dan een goed idee is om deze feedback aan Apple door te geven via de correcte kanalen? Dit is in ieder geval niet de plek.

In ieder geval, heb niet veel sympathie. De bedoeling is dat deze betas geïnstalleerd worden op apparaten bedoeld voor ontwikkeling van apps, niet apparaten voor persoonlijk gebruik.

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Ja ik ben zeker dat hij in DFU mode zit.

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Het is gelukt na een heeele lange tijd hij is herstelt terug naar iOS 6.1.4 gegaan

Bijdrager
    belfortmac

@GeenMorgenrood, je hebt 100% gelijk.
    Ik vraag me ook af hoeveel topics hier nog aan worden besteed.
    De laatste tijd zijn er wel genoeg adviesen/waarschuwingen over dit onderwerp uitgegaan.
    Het valt me ook op dat deze vragen gesteld worden door mensen wat nieuw zijn op OMT.
    Vooral door mensen die aan een Apple Developer account willen komen.

Bijdrager
    Bryan Lybeer

@daalhofmac: ik ben dev van Apple en ben bezig aan een app …

Inactief
    Anoniem

Nogmaals, als je dev bent dan weet je dat dit niet de juiste plaats is om problemen met iOS te bespreken.

Bijdrager
    belfortmac

@BryanLybeer
    Heeft ook niet met jouw persoonlijk te maken, maar meer over de topics sinds de uitkomst van ios7

Bijdrager
    DJMischaa

Er zijn overigens genoeg andere topics die je ‘helpen’ om je iDevice terug te brengen naar iOS 6.1.4 voor de eigenwijze onder ons die denken dat de Apple Developer zijn. Waarom weer een topic..?

Bijdrager
    belfortmac

@ DJMischaa.
    Precies.

Bijdrager
    kreativlab

ik kan mijn sim niet ongrendelen, is dit bij jullie ook zo?

Inactief
    Anoniem

Nee.

Bijdrager
    k-the-ripper

@prodotti
    keertje helemaal uitzetten en weer opstarten.

Bijdrager
    ganjasmokingg

hallo allemaal ! ik heb het zelfde probleem als prodotti alhoewel ik wel vanaf de start beta 1 heb gebruikt met af en toe een bugje maar sinds de 2de beta kan ik mijn toestel gewoon niet meer unlocken of in DFU mode zetten , zelfs itunes herkent m niet , hij is ook niet te zien in windows apparaatbeheer ,
    ik heb begrepen dat dit misschien niet de plek is voor dit soort berichten maar zou iemand van julie misschien weten waar ik hier meer informatie over kan vinden . ? .

en hoe ik toch geforced een connectie met mijn pc kan krijgen ?

mvg NAU

Bijdrager
    ganjasmokingg

Bijdrager
    MouseMighty
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.