7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ardi

Probleem installeren speedtouch op Imac intell core

Ik heb een imac intell core machine. Prima apparaat overigens, maar ik heb een probleem met het installeren van me doum, ja het is een oudje speedtouch 330, ik heb volgens mij de juiste drivers gedownload (ja op en pc anders had ik dit ook niet kunnen tikken) maar het werkt niet…..ik ben nu in een stadium gekomen dat ik hem door het raam wil fli**eren…. ja twee k’s

Wie weet wat ik precies moet doen?

alvast bedankt

Bijdrager
    PietjePuk

Ik begijp eerlijk gezegd niet wat er te installeren valt, ik heb nooit iets moeten installeren om mn modem werkende te krijgen…

Moderator
    unSOUND

De speedtouch 330 modem is een USB modem pietjepuk, en dan ben je afhankelijk van drivers… en ik denk niet dat die er zijn voor de Intel…

Bijdrager
    HSL

er zit niets anders op dan een ethernet modem te kopen, maar
    daar zal je geen seconde spijt van hebben.

Bijdrager
    sypie

Mocht je ooit vrienden/familie/kennissen moeten adviseren over een adsl abonnement: altijd een ethernet modem!!

Waarom?
    Ethernet behoeft geen drivers. Het goed invullen van de juiste getallen maakt de modem bereikbaar, waardoor je grafisch de instellingen kunt maken in je browser. CD’s van providers zijn 9 van de 10 keer ook NIET nodig. Even de handleiding doorlezen, of van tevoren op internet sneupen naar info wil ook wel eens helpen.

Maar dit terzijde. Ik denk inderdaad dat je een probleempje hebt als de fabrikant geen mac drivers heeft voor je USB-modem. Misschien een mail naar de support?

Bijdrager
    AppleJelle

USB = Miserie ! Een ethernet-modem zal wonderen doen, zonder drivers!

Bijdrager
    PietjePuk
    ”unSOUND”

De speedtouch 330 modem is een USB modem pietjepuk, en dan ben je afhankelijk van drivers… en ik denk niet dat die er zijn voor de Intel…

Aan die mogelijkheid had ik niet gedacht. ik heb idd een ethernet, USB-stuff is in dit geval troep.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.