1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Jonas89

    Probleem Her-activering MobileMe

    Hello,

    Sinds kort heb ik een MacBook en ik wil mijn “oud” me.com-account er terug op gebruiken.

    Vroeger gebruikte ik dat op Vista, maar heb dit geannuleerd.

    Alles lukt goed met de configuratie op de MacBook. Maar mijn proefperiode zit erop.
    (Wat raar is, proef periode gestart op 1 sept 08, toch nog géén 60 dagen tot nu hé):roll:

    Als ik wil betalen met kredietkaart, lukt alles. Maar als ik doorklik kom ik altijd dit tegen:

    Your MobileMe Account is currently unavailable.
    We apologize for this service interruption and are working hard to resolve the problem.

    For more information, please refer to System Status on the MobileMe Support Page.

    Bij alles is dit zo, zelf op http://www.me.com

    Zou dat kunnen dat Apple mijn account op non-actief heeft gezet?

    Iemand raad/hulp ??

    Greetzz Jonas89

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.