4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bjorngra

Probleem foto verzenden via iPhone met Ziggo

Hoi,

Ik heb regelmatig problemen dat een gemaakte foto niet te verzenden is vanaf de iPhone.
    Iemand een idee?

Mail ophalen niet mogelijk met de server ‘mail.home.nl’ is mislukt. Liggen ze er dan uit?
    Of ligt het aan een instelling? De mailboxen zijn automatisch gesync.

Heb verder regelmatig uitroeptekens bij de mailboxen op de mac staan, als de iPhone
    de mail heeft opgehaald.

Groet,
    Bjorn

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Het antwoord zal je denk niet bevallen maar:

Gebruik Gmail!
    Echt!

Ziggo mail is voor een klein groepje mensen: slechte virus- en spamprotection, relatief weinig opslag, zeer vaak storingen, moeilijk in te stellen etc.
    Gmail is wereldwijd: goede virus- en spamprotection, veel opslag, nooit storingen, makkelijk in te stellen

Maak dus een Gmail-account aan dan ben je af van alle problemen. Het is gewoon weer een storing van Ziggo.

Bijdrager
    AAPL

Gebruik gewoon Mobile me. Push mail, werkt heerlijk! Heb nog nooit probleem gehad van spam… en 79 euro per jaar voor nog veel meer services is het peanuts..:)

Inactief
    Anoniem

Of het je helpt, weet ik niet maar misschien heb je er iets aan. Na de overgang naar Ziggo kreeg ik als Casema klant een brief met wijzegingen in de SMTP server. Als ik mijn oude smtp server zou gebruiken kon ik geen email meer versturen. Check hun website even.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.