4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

    Bijdrager
    JVermeulen

    Probleem Facetime / iMessage Macbook

    Hallo

    Ik kan me al een tijdje niet meer aanmelden bij Facetime en iMessage op mijn Macbook Pro (Yosemite). Op mijn iPhone en iPad lukt alles perfect.
    Ik krijg telkens de melding “Uw Apple ID kan op dit moment niet worden gebruikt voor het instellen van iMessage”.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?


    Bijdrager
    gipsman

    Uitloggen/inloggen op facetime-iMessage en/of macbook uitloggen/inloggen of zelfs eens helemaal uitzetten wil meestal wel helpen.
    Zorg er ook voor dat je op alle apparaten met exact dezelfde identiteit (tel.nrs.en emailadressen op iPhone/iPad/mac) inlogt.


    Bijdrager
    Marcel

    Ik heb precies hetzelfde probleem.
    Kan niet inloggen op FaceTime ├ęn niet bij iMessage.
    Facetime functioneert w├ęl op mijn iPad en iPhone.
    Ik heb Yosemite geïnstalleerd.
    Uit-/inloggen en aan/uitzetten werkt ook niet.
    Ik heb allerlei tips op Internet opgevolgd maar ik kom er niet uit.
    Ook Apple is hierin onduidelijk en gaat bij oplossingen uit dat men al is ingelogd.


    Bijdrager
    System

    hallo,
    bij mij het zelfde probleem.
    op iphone en ipad komen de berichten binnen en kan ik versturen, maar via imac late 2013 yosemite (update geïnstalleerd) geen bericht binnen en/of kunnen versturen.
    tel nr en 2 email adressen staan als conversatie

    iemand een idee

    groet hans

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.