7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Rholerio

Probleem downloaden MacBook Air.

Beste Apple-fans,

Ik heb een probleem met het downloaden op mijn MacBook Air (Medio 2012), als ik bijvoorbeeld in de Mac Appstore iets download (Kan ook gewoon op het internet) dan start die gewoon met het downloaden. Maar naar ongeveer 30MB stopt het downloaden, als ik dan op pauze druk en dan verder ga doet die het gewoon weer tot dat die weer ongeveer 30MB heeft gedownload. Heeft iemand een oplossing of ligt het aan mijn MacBook en moet ik hem terug brengen? Alvast bedankt.

Mvg Jannes,

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik denk veeleer dat het aan je internetverbinding ligt. Welke internetleverancier heb je?

Bijdrager
    Rholerio

Ziggo maar het ligt niet aan deze leverancier want op onze iMac doet die het volledig en gewoon zeer goed.

Bijdrager
    MBPuser

Is dit al vanaf het begin dat je de MBA hebt?

Bijdrager
    Rholerio

Nee ik moet nou niet zeggen dat die ervoor wel super snel downloaden toen duurde het meestal ook lang.

Bijdrager
    MBPuser

Ik heb deze shizzle net achter de rug met m’n zussie d’r MBA, een nieuwe type router loste het probleem op.. Vraag me niet wat er was maar m’n MBPr deed het prima behalve haar MBA , nu zijn ze allebei net zo snel..

Bijdrager
    Rholerio

Maar het ligt dus niet aan de MacBook Air? Want ik vind het wel een beetje vreemd.

Ik wou trouwens eergisteren dus een schone installatie doen om te kijken of dat het probleem zou oplossen, ik die schijf wissen en wil het installeren dan moet die eerst Mountain Lion downloaden ik wacht ongeveer 45 minuten, krijg ik een error dat het niet voltooid kon worden. Toen heb ik het via een USB waar nog Mountain Lion opstond het opnieuw geïnstalleerd. Misschien nog informatie die nuttig kan zijn.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.