16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    Bert987

Probleem Bootcamp

Ik heb eens geprobeert windows op mijn iMac te zetten, maar helaas dat is allemaal de mist in gegaan. Ik was zo kwaad dat ik alles wat met bootcamp of windows te maken had, er heb af gegooid.:D Maar nu zit ik met die gedeelde schijf… Hoe krijg ik die weg (en heb ik dan ook weer wat meer GB’s)? Alvast bedankt

Bijdrager
    Turbanus

Systeem DVD erin
    Patities weggooien
    Nieuwe install macosx
    Updates
    Klaar.

Bijdrager
    Steff

Ik word zo verdomde gek van al die klote bootcamp topics! Ik heb nu zelf 1 keer voor de lol Windows geïnstalleerd met bootcamp zonder enige problemen. Gewoon even goed lezen mensen!:x

Bijdrager
    kontheur

@Turb: knap ingehouden;)

Bijdrager
    macses

kan je niet via bootcamp zelf de partitie herstellen zonder mac os x te hoeven installeren???

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Accepteer dat het ook bij de mac hoort.

[/i]

Bijdrager
    Pasav
    ”macses”

kan je niet via bootcamp zelf de partitie herstellen zonder mac os x te hoeven installeren???

JHa dat kan via het bootcamp utilitie… Zonder problemen ..:D

Bijdrager
    mollie319

Wat een ellende dat BootRamp.

Ik hoop dat ze bij Apple wel weten wat ze doen, want ben je eindelijk af van MicroSchoft’s Wind-Doos, draai je met het beste os wat je je kunt voorstellen, krijg je nog continue Boot-Vamp vragen,
    Wind-OS vragen en nog meer van dat soort ellende….

Net zoals met de iPod’s onder Wind-Kloots. Itunes doet het niet, krijg iTunes niet geinstalleerd, snap iTunes niet etc.etc.etc.

maarja, ik zal er niet teveel over roepen, want Turbanus moest het vandaag ook al hard verduren….

Maar ik denk dat ik niet de enige ben, die hier een afrikaanse hangzak van krijgt…..

Marcel

Bijdrager
    georg88

Hier werkt bootcamp vanaf het begin prima. En inderdaad goed lezen is het halve werk.
    Ik was ooit fel tegen!!

Bijdrager
    JWB
    ”mollie319″

Maar ik denk dat ik niet de enige ben, die hier een afrikaanse hangzak van krijgt…..

Marcel

Is dat een Windows-virus?

Bijdrager
    972937
    ”mollie319″

Wat een ellende dat BootRamp.

Ik hoop dat ze bij Apple wel weten wat ze doen, want ben je eindelijk af van MicroSchoft’s Wind-Doos, draai je met het beste os wat je je kunt voorstellen, krijg je nog continue Boot-Vamp vragen,
    Wind-OS vragen en nog meer van dat soort ellende….

Net zoals met de iPod’s onder Wind-Kloots. Itunes doet het niet, krijg iTunes niet geinstalleerd, snap iTunes niet etc.etc.etc.

maarja, ik zal er niet teveel over roepen, want Turbanus moest het vandaag ook al hard verduren….

Marcel

Ben helemaal met je eens, helemaal met die vervelende iPod en iTunes(voor windows) vragen.
    Denk dat 80% van de problemen in het forum iPod & iTunes zich afspelen in het windows wereldje.
    En ik krijg net zoals jou ook een afrikaanse hangzak van:wink:

Bijdrager
    noxius
    ”kontheur”

@Turb: knap ingehouden;)

*hehe*

Bijdrager
    Bert987

Patities weggooien ? wat is dat en hoe doe je zoiets ?

Bijdrager
    Apple
    ”Bert987″

Patities weggooien ? wat is dat en hoe doe je zoiets ?

Heb je je wel ooit verdiept in de werking van Bootcamp, de handleiding doorgelezen of gegoogled? Als je zulke vragen hebt (zelfs na bovenstaande tips die gegeven zijn) dan moet je misschien je helemaal niet meer wagen aan zulke uitstapjes…

Bijdrager
    Bert987

Ja ik weet het, ik heb mijn lesje wel geleerd. Maar ik stel gewoon een vraag en hoopte dat toch iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij te helpen…

Bijdrager
    Turbanus

Kijk even op http://www.macmiep.nl daar kun je een hele boel basisvaardigheden leren.:wink:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.