6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wouter512

Geen bevoegdheid voor opslaan van bestand in verborgen map

Beste OMT’ers

Ik moet een bestand aanpassen in een map binnen een verborgen map.

Eerst kreeg ik de error dat ik niet de bevoegdheden had voor de file te wijzigen . Deze heb ik aangepast bij toon info.
    Daarna kreeg ik de error dat ik niet de bevoegdheden had voor in de map wijzigingen aan te passen. Opnieuw aangepast
    Nu krijg ik nog steeds de error dat het document niet bewaard kan worden geen bijkomende info.

De volgende map in de structuur is onzichtbaar en daar kan ik dus niets in de opties aanpassen. wat wel nodig is voor het correct bewaren.

Kan iemand mij helpen om voor even de bevoegdheden te krijgen om alles te kunnen opslaan.

Alvast bedankt
    Wouter

Bijdrager
    stavos

“Opslaan als” en vervolgens oude versie verwijderen?

Bijdrager
    michelvdb

Je moet ook de bevoegdheden van de hogere map aanpassen naar ‘Lezen en schrijven’.
    Finder > Ga > Ga naar map… is een gemakkelijke manier.

Sleutelbeheerder
    Night

FileBuddy is daarin ook een makkelijke hulp

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    michelvdb op 11 augustus 2010

Je moet ook de bevoegdheden van de hogere map aanpassen naar \’Lezen en schrijven\’.

Ter aanvulling: je moet in het héle pad naar de betreffende map schrijfrechten hebben, anders wordt je de (schrijf)toegang tot die map ontzegd.

Bijdrager
    wouter.u

Ik heb het kunnen oplossen. Was vergeten om bij “meer info” het slotje terug te sluiten na het wijzigen van de instellingen.

stomme fouten die je nu eenmaal tegen komt als switcher

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.