6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    timbeatles

Muziek iPod touch kraakt als er oordopjes in zitten

ik heb een probleem met mijn iPod touch:
    de muziek kraakt als er oordopjes in de jack zitten.
    elke keer als ik ietsje beweeg kraakt hij of hoor ik het maar in een oortje.
    ik heb hem al gehersteld en naar apple gestuurd, maar die zeggen dat het niet onder de garantie valt,
    omdat hij nat is geweest. Dat was een halt jaar eerder en hij deed het nog goed, tot nu.
    misschien heeft iemand tips of een idee wat ik zou kunnen doen?

tim

Bijdrager
    Pieterr

Heb je nog een andere set oordopjes, of een hoofdtelefoon liggen? Heb je daar ook het probleem?
    Dit klinkt als een los contactje. Dat kan zowel in de iPod als in de connector van de oordopjes zitten.

Bijdrager
    Hansi2124

Even naar het juiste forum verplaatst.
    Heb je al via de zoekfunctie gekeken of er nog meer mensen zijn met dit probleem? Ik kom namelijk erg vaak tegen dat het kan komen omdat de ingang op de iPod touch enigszins vervuild is geraakt.
    En het kan altijd komen door vocht, zeker als je zegt dat hij nat is geweest.

Bijdrager
    Olieboer

Schoonmaken met een wattenstaafje wil nog wel eens helpen, probeer eerst zonder iets erop, dan eventueel met aceton(nagellakremover). Vergeet niet de ipod eerst helemaal uit te schakelen.

Bijdrager
    computer space

Zijn het originele dopjes? De apple-plug is namelijk net iets langer dan normaal. Met niet Apple-pluggen, maakt ie dus net niet super contact, en dat kraakt bij bewegen ja. Dit is gewoon een volstrekt normale Apple-streek. Defect by design zoals ze het noemen.

Bijdrager
    Olieboer

Dat laatste lijkt me niet het probleem, aangezien het voorheen nooit problemen gaf. Wattenstaaf nog gelukt?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.