4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Herminator

Probleem bij Divx Doctor II

Hallo

Ik wil graag een film (AVI(XviD) op een dvd zetten om hem thuis op mijn dvd-speler te bekijken. Daarvoor moet ik hem eerst omzetten naar een ander bestand. Dat heb ik geprobeerd met Divx Doctor II, die AVI bestanden naar .MOV bestanden converteert. Alles ging prima tot het einde; ik kreeg deze foutmelding:

ERROR: Error while Doctoring
    FILE = /Users/herman/Desktop/The Hot Chick.avi <<<<<——– de film
    ERR = -2048, noMovieFound

plaatje:

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? En is er nog een programmaatje waarmee ik dit beter kan doen? En welk programma is het beste om de film op dvd te branden?

Alvast bedankt,
    Herminator

Bijdrager
    WaZoo

The Hot Chick.avi is een bekend probleemgeval, misschien moet je het eerst maar eens proberen met Young Brunettes Galore.avi om je settings te testen:P

Bijdrager
    buurman

Als je alleen de http://www.divx.com codec gebruikt, dus alle andere uit je Quicktime map verwijdert, speelt deze film dan wel af?
    Zoniet: speel de film af met vlc en kijk met apple’tje+i waaruit de streams bestaan. In het info venster kun je dan de driehoekjes voor stream 1 en stream 2 openklappen, vervolgens zie je welke codec’s er voor het geluid en beeld zijn gebruikt.

@wazoo
    : Young Brunettes Galore één of twéé? :)

Bijdrager
    WaZoo

buurman, je kent me toch? i ga alleen voor het originele spul, part I dus!:)

over de xvid avi en het branden daarvan, heb je al geprobeerd door um direct te slepen in toast? die kan nl. ook converteren en daarna meteen (obvious) voor je branden. het probleem is dan wel dat het moet passen, anders zou je het e.e.a. met die hete dames moeten doen in ffmpegX ( http://homepage.mac.com/major4 )

suk6!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.