3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    McHenk

Probleem album illustraties 3rd gen nano… [OPGELOST]

Ik heb vandaag voor het eerst mijn nieuwe ipod nano uitgeprobeerd en ik kwam meteen een probleem tegen.

Ik heb een playlist met daarin 10 nummers, bijna allemaal uit een ander album en dus allemaal met hun eigen album illustratie. Als ik deze playlist afspeel in de stand shuffle nummers en herhalen (van de playlist) dan gaat alles in de eerste ronde (dus de eerste 10 nummers) goed. Vervolgens begint hij met het opnieuw afspelen van de playlist (omdat ie op herhalen staat) maar dan met de nummers in een andere volgorde. Het probleem is dat de volgorde van de nummers veranderd (zoals het hoort) maar de volgorde van de album illustraties blijft hetzelfde als in de eerste ronde. De titel, rating enz. is allemaal in orde, alleen de album illustraties zitten niet zoals ze horen.

heeft iemand anders dit ook?

Moderator
    Poezenbeest

Ja, iedereen… de illustraties worden op volgorde van de eerste keer gesorteerd, daarna zal je zien dat hij van album naar album bladert door er een aantal over te slaan…. werkt hetzelfde als in iTunes (is ook hetzelfde programma).

Bijdrager
    McHenk

nou sorry maar in itunes kan ik zo vaak forward klikken als ik wil, maar de album illustratie is altijd goed, en ook in de goede volgorde (dus niks overslaan ofzo)

EDIT: na het installeren van de nieuwste ipod software (had em nog niet geupdate) doet hij het weer gewoon zoals het hoort… probleem dus opgelost.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.